Esther, heel veel succes met de wedstrijd.Heb je al een model? Wanneer is de datum?gr.Marianne
Ik ben gewoon zo bang dat ik dat niet goed genoeg kan en dan ga je dadelijk helemaal af daar. Dat zou ik heel erg vinden, want er zijn altijd mensen die het veel beter kunnen dan mij. Ik zou het super vinden, maar ik zou het zowieso niet alleen durven denk ik en ik denk dat ik dan eerst nog flink moet oefenen.
Groetjes Susanne
nou je gaat zeker niet af.
we hebben er met het cluppie van de workshop bij Tamara over gesproken en zij zegt ook; het is alleen maar hele goede training voor jezelf.
je krijgt als het goed is een aantal punten en dan kan je dus zelf n.a.v. dat nalezen waar je aan moet werken.
het gaat mij ook zeker niet om die 1e plaats hoor. dat haal ik ook niet met 3d design nagels.
ben er net mee begonnen.
maar heb voor mezelf zoiets, het is goed om te weten waar je aan oe bent.
dat french manicure dat ken ik nu wel, ik wil gewoon verder in designnagels.
ik zou er toch over nadenken als het je leuk lijkt hoor.
je krijgt in ieder geval nog een wedstrijdtraining van hun dus dat is mooi meegenomen.
joh je bent net begonnen, maar dat maakt toch helemaal niet uit.
wie weet win jij straks wel joh.
je moet het zelf weten hoor, als je je er niet prettig bij voelt moet je het lekker niet doen meid.
ik vind het ook eng maar het leek me zo gaaf dat ik het gewoon ga proberen en dan zien we wel.
wie weet lachen ze mij ook wel stiekem uit, weet jij veel.
nou tot horens weer.
groetjes Esther
Ja, daar heb je wel gelijk in. Wat kost zoiets dan? en wanner is dat want ik werk nu full time tot 18.00 uur elke dag 5 dagen in de week op een reisbureau en vanaf 19.00 tot een uur of 23.00 uur doe ik nagelen bij mijn klantjes iedere dag. Voor mij is het altijd moeilijk om even een dagje ergens heen te gaan. Ik heb vaak niet eens tijd om naar de groothandel te gaan. En ik neem toch aan dat je er wel een dag aan kwijt bent want ik moet ook nog helemaal uit het zuiden komen. En waar kun je je opgeven? klopt het dat dit in de laatste profnail stond? niet meteen denken dat ik het ga doen he? want ik durf nog steeds echt niet!………maar wie weet over een tijdje misschien wel………..
Groetjes Suus
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?