Ben weer thuis uit het ziekenhuis... HEERLIJK!

• Nagelstudio Beauty By Me (KvK)

Alles is goed gegaan (heb 1 week in ZH gelegen voor operatieve maagverkleining) en ik ben een ritssluiting van 30 cm (nietjes) rijker geworden ;-)

Pijn valt wel mee, alleen een beetje ongemakkelijk met bewegen.

Eten is minimaal: 1/2 beschuitje en dan zit ik proppie vol!!!

Maar… er is in 1 week tijd al wel 1 1/2 kilo af!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu nog even 3 weken aansterken en dan kan ik eindelijk weer nagelen, want ik mis het wel hoor………..

Groetjes, Peet

http://www.nagelstudiobbm.com

• Esther kvk

goed hoor, ga zo door.

doe lekker rustig aan en tot snel spreeks weer.

groetjes es nog beterschap van Esther

• yvon KvK

Hoi Peet

Fijn om te horen dat alles goed is gegaan!

Litteken straks goed insmeren om het soepel te houden. Ik gebruikte calendullazalf maar ik heb ook al goede dingen gehoord van die creme speciaal voor littekens!

Rustig aan doen hoor!

groetjes Yvon

• Monique - ex. nagelstyliste

Fijn dat de operatie goed verlopen is. PCLE creme is ook heel goed voor littekens, houd het soepel en zorgt voor een mooie littekengenezing (soms zie je helemaal niks meer van een litteken alleen een heel minimaal dun streepje)

• Lokje KvK

Fijn om te horen dat alles goed is gegaan.

Lekker rustig aan doen meid. En heel veel beterschap.

• Susanne in opleiding

Ik ben een paar jaar geleden ook geopereerd in mijn gezicht. Ik had toen een heel groot litteken naast mijn neus. Ik heb dit ook inderdaad met calendullazalf ingesmeerd en je ziet er bijna niets van. Je moet het wel lang volhouden en wel 2 x per dag insmeren. Maar na een tijdje trekt het litteken echt veel meer weg!

groetjes Susanne

• karin

Hallo Peet,

Harstikke fijn om zulke goeie berichten van je te horen. Doe wel lekker rustig aan he? Ik heb zelf 7 maanden geleden een hele zware operatie ondergaan (vooral emotioneel) en ook ik smeerde mijn buik in met een goede creme. Je moet dit inderdaad het liefst 2x per dag opsmeren.

Heel veel succes bij het aansterken en nogmaals ga je grenzen niet voor bij.

Beterschap, Karin

• Magic Nails

Veel sterkte!

Miranda