Wie helpt mij aan ideeën???????

• Jacqueline

Lieve collega's,

18 juni a.s. sta ik samen met een collega op de jaarmarkt bij ons in het dorp. Ik ben 1 januari begonnen met een nagelstudio aan huis en dit lijkt mij een leuke gelegenheid om nog meer naamsbekendheid te krijgen. Wij hadden al geopperd om een mini manicure te geven en vooral de glansvijl en white knight (van Magnetic)te gaan promoten. Ook is het leuk om nail art te laten zien.

Wie heeft ervaring met een jaarmarkt/braderie en weet wat leuk is of juist goed verkoopt?

Alle ideeën zijn meer dan welkom!

Bedankt vast,

Jacqueline

• irene (kvk)

Mijn ervaring is dat Nailtek goed verkoopt.

Omdat de meeste vrouwen altijd last hebben van scheurende en splijtende nagels.

Magnetics heeft nu zijn eigen merk daarvan, werkt ook super.

Ook nagelriemolie verpakt met een houtenvijl en een bokkepootje, leuk verpakt met je visitekaartje er aan vast verkoopt ook goed.

• Esther kvk

Hoi,

Ik heb ook een keer op een braderie gestaan.

Ik deed dan een proefnagel plaatsen evt. met nailart.

Verder had ik op papier ook een heel verhaal over de studio getypt.

Dus wat ik doe, hoe en hoe de passie voor nagels is ontstaan.

Prijslijst erbij etc.

Verder had ik ook een fotoboek meegenomen met een aantal nailart foto's en french manicure in allerlei kleuren.

Het verkopen van leuke dingen is natuurlijk altijd in trek.

Handcreme is zeker een goeie en iets voor snel scheurende nagels trekt ook wel aan.

Probeer je kraam leuk in te richten, dus niet alleen maar je spullies maar ook leuk met wat plantjes en evt. een soort standaard met groot je naam en adres.

Dat trekt aan.

Ik probeer ook meestal m'n kraam opvallend te maken.

Heel veel succes en ik ben benieud naar je verslagje.

Esther

• Miranda

- strass steentjes op tanden

- nail art stickers van magnetic, supersnel klaar

- eyelash wimperverlenger (één kant demonstreren)

- als je stroom hebt paraffinebehandeling

- magical manicure van magnetic als je water in de buurt hebt

- veel folders

- gratis proefnagel (was al genoemd geloof ik)

zomaar wat uit de lucht gegrepen, als me meer invalt hoor je het nog…

Groetjes en veel succes, Miranda

• Magic Nails Sittard

Sorry!!! Ik had op mijn laptop mijn naam gewijzigd, was ik hier vergeten!

Miranda is dus Magic Nails Sittard. Vanaf nu klopt het weer.

Groetjes!

• nagelstudio Nail Extension

hoi

zelf heb ik 2 weken terug op de braderie bij ons in het dorp gestaan. het was erg leuk om te doen. had extra sieraden, tassen, riemen, teenringen en noem maar op ingekocht maar dat had ik beter niet kunnen doen. helaas was de verkoop erg slecht met het gevolg dat ik nu een overschot heb. wel heb ik de hele dag te werken gehad met nailart maken, vooral bij kids, en tandkristallen plaatsen. voor mij was het ook vooral bedoeld om naamsbekendheid op te bouwen. en dat is wel aardig gelukt.

succes

judithJacqueline schreef:

• Deco nagelstudio

Hallo,probeer een leeftijdsgrens te bepalen als je gratis proefnagels gaat zetten .

Ik heb zelf ook een jaarmarkt gedaan bij ons in de buurt en ben de hele dag druk geweest met kindernageltjes en had zowat geen tijd om andere mensen iets uit te leggen over het vak en de behandelingen.Bij de volgende jaarmarkt leg ik de grens op 16 jaar en ouder zodat je ook gelijk je doelgroep te pakken hebt.

groetjes morna