au

• Denise

hallo allemaal ik zit met een klein probleempje ik heb nu ongeveer 3 maanden acrylnagels ….en ze beginnen nu een beetje lelijk te worden dus krijg ik er zondag een nieuwe set op …dus dat betekent de ouden er af …nu heb ik er al 7 vanaf …maar die doen nu onzettend pijn dus ben nu ook heel erg bang dat als ik zondag de nieuwe set op krijg en mijn nagelstyliste dan begint met vijlen ik echt door de grond ga zakken van de pijn ….hoe doen jullie dat?

• Esther kvk

hoe zijn die 7 er af gegaan?

dat is heel belangrijk…..

zijn ze eraf gegaan door stoten ofzo of heb je ze zelf eraf gehaald?

als je nagelbed echt pijnlijk adviseer ik meestal om nog een paar dagen te wachten.

het vijlen doet dan ook zeer.

meestal als je stoot ofzo is de pijn na een dag of 2 weg.

hoor graag van je, dan kan ik misschien wat meer zeggen.

Esther

• Denise

vorige week waren er al 2 afgeknapt met werken …ik had namelijk veel te lang gewacht met opvullen …maar die doen nu geen pijn meer ….die anderen heb ik er zelf afgehaald ..(vijlen)…..nu zou ik wel een paar dagen kunnen wachten …alleen mijn nagelstylist kan volgende week niet …alleen aankomende zondag …nu kan ik natuurlijk wel een weekje wachten maar ik heb volgende week zaterdag een feestje ….en wil dan natuurlijk wel mooie nagels

• Nagelstudio Beauty By Me (KvK)

Ik snap om te beginnen al niet waarom je na 3 maanden een nieuwe set nodig hebt; al mijn klanten begonnen eenmalig met een nieuwe set en daarna enkel en alleen opvullen! Zelfs klanten vanuit de beginfase van mijn studio hebben nu nog steeds geen nieuwe sets tussendoor gehad…

Natuurlijk wordt er wel eens een nagel vervangen, maar dat komt incidentieel voor…

Als jij na 3 maanden aan een nieuwe set toe bent, moet ik je eerlijk zeggen dat jouw nagelstyliste niet echt vakbekwaam is, denk ik… Sorry… :-(

Hoe staat het met mijn collega's op dit forum? Denken jullie er ook zo over, of maken jullie ook na een aantal maanden nieuwe sets?

Ben benieuwd of ik de enige ben die er zo over denkt…

Groetjes, Peet

• henny

Nee hoor, je hebt volkomen gelijk!

Ik heb al 17 jaar gelnagels en heb echt nog nooit een nieuwe set gehad.

Ben sinds kort ook voor mezelf begonnen en kan me niet voorstellen dat iemand een nieuwe set na 3 maanden zou moeten krijgen.

Inderdaad,, sorry voor de styliste waar je nu heen gaat.

Maar ik ben het helemaal met Peet eens hoor.

Groetjes, Henny

• Esther kvk

dames,

ik vind niet dat jullie zo snel moeten reageren(negatief)

per slot van rekening zijn er ook zelf nagels afgehaald door de klant.

en als de nagels er op een gegeven moment lelijk uitzien, door bijv. te lang wachten met opvullen ofzo dan is soms een nieuwe set wel nodig.

ik had pas geleden iemand die geld problemen had maar wel haar nagels wilde behouden.

die komt om de 7 weken nu…… ben ik het niet mee eens natuurlijk want die nagels zijn er zowat afgegroeid.

bij deze mevrouw zijn de nagels toch niet zo gelukt als normaal.

het ligt dus niet alleen aan de styliste, maar ook aan hoe de klant er mee omgaat.

Esther

• Nagelstudio Beauty By Me (KvK)

Ja Esther, daar heb je ook wel gelijk in, maar bij normaal gebruik hoeft het niet nodig te zijn om na 3 maanden een nieuwe set te zetten - dat zul je toch met me eens zijn?

Ze heeft er i.d.d. zelf ook nagels afgehaald, dus dan kun je niet anders dan een complete nieuwe set zetten…

Het gaat mij er meer om dat (zoals ik het lees) de nagels zowiezo na 3 maanden al zo lelijk zijn dat ze eraf moeten en dat er dan al een nieuwe set op moet…

Zoals ik het begrijp zijn de nagels de eerste 3 maanden “normaal” behandeld, en als dat ook het geval is vind ik dat het niet nodig hoeft te zijn om nu een nieuwe set te zetten en moeten de nagels er na een nabehandeling weer gewoon mooi uit kunnen zien…

Groetjes, Peet

• henny

Ja hoor, ook Ester moet ik gelijk geven.

Ik ben zeker te snel met oordelen.

Het is niet mijn bedoeling om iemand onterecht te veroordelen. Sorry!!!

Moet eerlijk bekennen dat ik niet goed heb gelezen.

Nu ik beter lees kom ik tot een andere conclusie.

Nogmaals ….sorry.

• Denise

misschien dat jullie toch even beter moeten lezen….ik heb ze eraf gehaald omdat ze lelijk waren geworden…en WAAROM omdat ik veelste lang had gewacht met opvullen …heb er geen tijd voor gehad ……ben wel anderhalf maand niet heen geweest …ja en als je dan ook nog een baan hebt waar je continu je nagels stoot enzo…ja dan blijft dat natuurlijk niet mooi als je er niets aan doet …

vandaar…..

normaal gesproken was er ook niets aan de hand geweest hoor…

• henny

Hallo Denise…tja ik had dus niet goed gelezen….Oeps…niet leuk voor je.

Ik heb het deze keer wel goed gelezen en kan je geen goed advies geven.

Dit is iets wat je nagelstyliste beter kan beoordelen, omdat zij ze ziet.

En meid, sorry van het onzorgvuldig lezen van je berichtje.

Groetjes, Henny