au

• Lokje KvK

Ik denk dat je te ver doorgevijld hebt. Vandaar dat je eigen nagels zeer doen. Natuurlijk doet het ook hartsikke zeer als je een nagel erafstoot, want als die goed zit dan zit hij muurvast en heb je het gevoel dat je hele nagel van het nagelbed gescheurd wordt.

Maar ik denk echt dat hier de schuld bij je zelf ligt. Misschien een goeie leer. NIET aan vijlen. Daar heb je een styliste voor.

Je moet niet verbaast zijn als ze je zegt dat daar echt geen nieuwe nagels op kunnen. Op dat moment dan he.

Smeer je nagel iedere dag goed in met nagelriem olie. Dit helpt wel een beetje.

• Denise

Het is niet zo dat ik echt hard heb zitten vijlen ofzo …..echt een heel klein beetje maar …ik kon ze er zo al af halen omdat ze al vrij los zaten …..ik heb van mezelf echt hele dunne nagels …dus vandaar dat het ook heel erg pijn deed…(vooral aan de tip van mij nagels) …heb nu inmiddels wel al weer een nieuwe set op …mijn styliste heeft heel voorzichtig gedaan ….en ik heb gelukkig geen pijn gehad……in iedergeval bedankt …

• Denise

(oeps ..foutje het hoorde hier te staan hihi)

Het is niet zo dat ik echt hard heb zitten vijlen ofzo …..echt een heel klein beetje maar …ik kon ze er zo al af halen omdat ze al vrij los zaten …..ik heb van mezelf echt hele dunne nagels …dus vandaar dat het ook heel erg pijn deed…(vooral aan de tip van mij nagels) …heb nu inmiddels wel al weer een nieuwe set op …mijn styliste heeft heel voorzichtig gedaan ….en ik heb gelukkig geen pijn gehad……in iedergeval bedankt…..

• Lokje KvK

Nou gelukkig is het opgelost Denise. Veel plezier met de nieuwe nagels. Eneh, niet meer zolang wachten om het bij te laten werken he !!!!!!!

• jolanda

Hoi denise nou dan is het gelukkig goed afgelopen en waarschijnlijk waren je nagels gewoon wat extra gevoelig geworden door het peuteren en vijlen en ja als je dan al dunne nagels hebt is er niet veel voor nodig ze echt even pijn gaan doen.

Niet meer zolang wachten en niet meer zelf rommelen he?

Heel veel plezier met je nieuwe set.

Groetjes Jo