BT

• Joy

Hoi,

Ik ga met de opleiding allround beginnen en heb er ontzettend veel zin in. Ik heb gekozen voor BT-Nails, maar ik heb het hele prikboird al uitgepluist maar volgens mij heeft niemand hier een cursus gevolgd of gebruiken ze hun produkten.

Heeft er iemand wel ervaring mee?

Groetjes

Joy

• Lokje KvK

Ja, hoor. BT heeft vele aanhangers en werken met het merk Pinnacle. Moet je dat maar een opzoeken.

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar een mede collega van mij heeft daar haar opleiding gedaan, en daar valt niets op aan te merken.

• maryann

hoi ik heb ook een opleiding gedaan dat is aangesloten bij BT.

Mail me anders maar prive

• Esther kvk

hoi,

ik werk met de produkten van Bt en volg er ook regelmatig workshops.

ik vind het een heel goed bedrijf, vriendelijk (en dan ook echt gemeend), goede kwaliteit produkten zoals Oddessy en Pinnacle.

je kan daar met een gerust hart naartoe en ze hebben ook nog na je examen trainingsavonden, waar je zo aan mee kan doen als je nog over dingen twijfelt.

ik vind BT top.

Esther

• Joy

Ik had er ook wel een goed gevoel bij, maar er is ook zoveel ‘prut’ op dit gebied.

En ik ga morgen beginnen.

• Anja kvk

Ik heb jaren geleden mijn opleiding bij hun gedaan en was er niet tevreden over. Ik heb mijn opleiding nog eens overgedaan bij The Nailcompany en dat was perfect !

Pinnacle vind ik echt troep…….maar dat kan voor jou anders zijn.

Veel succes in ieder geval.

• tamara

bt heeft ook niet alleen pinnacle hoor.

Ze hebben ook Odyssey nail systems.

tamara

www.hairandnails.nl

• Anja kvk

Ze geven les met Pinnacle.

Maar het lag ook niet alleen aan het merk hoor…..ik vond de manier van lesgeven niet fijn.

• Joy

Je kunt tijdens de les kiezen uit Pinnacle of OdysseeAnja kvk schreef:

>

> Ze geven les met Pinnacle.

> Maar het lag ook niet alleen aan het merk hoor…..ik vond de

> manier van lesgeven niet fijn.

• Nina

Hoi Joy,

Ik was benieuwd hoe de allround opleiding bij BT bevalt. Ik wil nml. ook gaan beginnen met die opleiding bij BT.

Groetjes,

Nina