Hardenberg

• yvon KvK

Ik ga morgen naar Hardenberg, is er al iemand geweest vandaag? Wat was leuk?

En wat zijn de specialiteiten?

groetjes Yvon

• karin

Hallo,

Ik ben net terug uit Hardenberg het is voor mij ook maar een klein eindje. Ik heb nog nooit een beurs meegemaakt en ik heb mijn ogen uitgekeken. Ik vond het geweldig. Echt waar zoveel nagelspullen en stands echt helemaal top!!!!!

En het eten en drinken zitten allemaal bij de prijs in. Het was verukkuluk allemaal.

Waar ik helemaal blij mee ben is dat Tamara, ze heeft een column in de Profnail, een heel leuk Knorretje (van Wini de Pooh) van acryl op mijn duimnagel heeft gezet!!! Helemaal top. Ik heb veen nail-art stickers gekocht. Verder waren er veel stands met sieraden, eentje was zelfs behoorlijk goedkoop daar hadden ze ook leuke tassen. Echt ik heb super genoten van dit alles en ben zo blij met mijn aankopen dat ik de gereduceerde prijs (vanwege opleiding) van 9 euro het dubbel en dwars waard vond.

Groetjes van een hele blije Karin.

• Lokje KvK

Karin dan is Utrecht een aanrader, maar dat is wel wat groter hoor. Dus ik hoop niet dat je dan flauwvalt.

Deze beurs is wat gemoedelijker. En het is natuurlijk leuk dat je ook nog eens het eten en drinken gratis krijgt.

• karin

Hoi hoi Lokje,

Ja de volgende is Utrecht!!! Kan ik er alvast voor sparen hahaha.

groetjes Karin

• Lokje KvK

JAAAAAAAA, en hard sparen want je word daar erg hebberig

• yvon KvK

Hoi

Over hebberig gesproken ik heb gisteren weer veel te veel gekocht…..maar wel hele gave dingen! Veel kleurtjes voor de zomer, en een one minute manicure aanbieding, stripers enz. enz. wéér véél te veel! Maar het was wel gezellig, behalve dat ik mijn zakje met aankopen ( € 100,-) kwijt was ( op het toilet laten liggen) maar gelukkig weer terug gevonden. Mijn oogschaduw van make-up studio was nergens te vinden gelukkig vond ik die ergens in 1 van de vele tasjes thuis. En ik was geflitst voor 10 km. te hard rijden in Slagharen. Maar voor de rest was het erg gezellig ha ha ha En toch ook weer leuke ideen opgedaan!

groetjes Yvon

• Nagelstudio Beauty By Me (KvK)

Ik kon jammer genoeg niet (nog niet fit genoeg na mijn operatie), daar baal ik nu nog meer van! ;-( Als ik jullie berichtjes zo lees heb ik weer heel wat leuks gemist…

Wat zijn de trends voor de komende zomer? Nog meer tips en adviezen opgedaan op de beurs?

Groetjes, Peet

• Lokje KvK

Shit, dan ben ik ook geflitst. Heb wel wat van uit mijn ooghoek gezien.

Nou Peet, valt reuze mee hoor. Het is altijd leuk om te beursen, maar om nou te zeggen, Jeeeeeee wat een nieuws, nee hoor.