opleiding

• Karin

Wat ik graag even wilde zeggen is dames als je een nagelopleiding wilt doen laat je echt goed informeren,een allround cursus betekend dus niet altijd dat je dan ook allround bent,ik heb ook een opleiding gedaan allround(dacht ik) maar bleek alleen gelnagels nu te kunnen zetten terwijl je niet op iedere nagel een gelnagel mag zetten,ik ben weer opnieuw begonnen met een andere opleiding,waar ik heel veel tips heb gekregen,het is erg spijtig als je zoveel geld neer hebt geteld en dan blijkt dat je niet de opleiding hebt gehad die je graag had gewild.

Succes

• vagile

Hoi Karin,

Waar heb je de opleiding gedaan?

Dus je kreeg niet waar voor je geld, heb je wel een diploma / certificaat gehad?

Ik ben opgelicht bij een nagelstyliste maar ben bezig om er een zaak van te maken.

Groetjes

• karin

Hoi naamgenoot,

Wat jammer zeg van die 1e opleiding. Ik zie dat je ook uit het noorden van het land komt, waar heb je je opleiding gedaan? Heb je wel goede theorie gehad?

Meestal kun je de opleidingen in losse modules volgen, gel, acryl, theorie en manicure. Heel jammer dat het zo is gelopen. Ik wens je veel succes met je nieuwe opleiding.

Groetjes, Karin

• karin

Hi,

ik heb veel lol en plezier in mijn nieuwe opleiding ik doe modules bij magnetic in oosternijkerk voor mij een eind rijden maar ben zeer tevreden,ik ben erg goed opgevangen door hun en steunen mij in deze modules,na de zomervakantie ga ik de acryl cursus ook nog doen.

Ik had mijn opleiding in hoogezand en heb wel certificaten gekregen.

En theorie vind ik achteraf gezien te weinig.

Groetjes Karin

karin schreef:

>

> Hoi naamgenoot,

>

> Wat jammer zeg van die 1e opleiding. Ik zie dat je ook uit

> het noorden van het land komt, waar heb je je opleiding

> gedaan? Heb je wel goede theorie gehad?

> Meestal kun je de opleidingen in losse modules volgen, gel,

> acryl, theorie en manicure. Heel jammer dat het zo is

> gelopen. Ik wens je veel succes met je nieuwe opleiding.

> Groetjes, Karin