ik weet het niet meer!!!!!!

• jolanda

al 3 jaar zet ik bij mijzelf acryl nagels.

De laatste tijd krijg ik al na een paar dagen wat lucht aan de randen.

ik prep goed, gebruik primer

eerst gebruikted ik creative, dat ging goed nu IBD of van nails only

Kan het soms liggen aan het merk??? lijkt mij wel raar, dan had ik het toch bij iedereen moeten hebben???

wat ik ook soms heb is van de vrije rand naar beneden witte vlekken,

Eerst dat ik dat het schimmel was maar zodra de acryl eraf is zijn de vlekken weg.

Ik heb ook al een paar weken zonder gelopen maar dat helpt ook niet.

Wat doe ik fout????

ik hoop dat iemand mij het oplossende antwoord kan geven

• Esther kvk

heb je het bij allebei de merken acryl????

over ibd heb ik nl. hier wel eens nare ervaringen gelezen over verkleuring etc.

als je alles doet wat je moet doen, dan begrijp ik het ook niet goed.

ik heb ook zo'n idee dat het aan de nagel zelf ligt en misschien zelfs aan hoe iemand zich lichamelijk voelt.

zo heb ik bij mijn zus een week geleden french opgezet en nu na een week heb ik luchtranden.

normaal heeft zij dit nooit.

ik snapte het niet en keek naar haar nagels.

en ja luchtranden. het enige wat mij wel opviel was dat ze enorm snel zijn gegroeid bij haar. ze gebruikt wel elke dag olie etc. doe jij dat ook?

het is heel raar soms met die luchtranden hoor.

ik heb een hele tijd 1 klant gehad die het ook heel erg had.

en nu gebruik ik een ander merk en gaat het goed.

waar het aan ligt i don't know.

die wittige vlekjes kan ik je geen antwoord op geven helaas.

hoop dat er meerdere dames zijn die je wel kunnen helpen.

groetjes Esther

• Lokje KvK

Ik weet niet of je er wat aan hebt maar als je de liquid van IBD gebruikt mag je geen Scrub Fresh van creative gebruiken.

Ik heb ook een tijdje met de Flex gewerkt en had dit in het begin ook. Toen werd ik door iemand van een nagelsite op de hoogte gebracht dat deze 2 elkaar toch bijten. Dus ik heb contact opgenomen met The Beauty Comp. en daar vertelde ze idd dat Flex en Scrub Fresh niet samen gaan.

• jolanda

dat je dezelfde produkten moet gebruiken dat doe ik gelukkig, want ik weet dat het problemen kan leveren.

ik ga van de week maar acryl en liquid van creative halen en dat toch maar weer eens proberen

Heb ik dan nog problemen dat weet ik het niet meer

• Lokje KvK

Het gaat niet om de zelfde producten, het gaat er om dat je geen Scrub Fresh van Creative met IBD Grip kan gebruiken.

Heb je bij je klanten geen last dan ?

• nagelstudio Nail Extension

hoi

in mijn begintijd had ik dat ook…ik werkte te nat..misschien moet je met dit merk wat droger werken dan je gewend bent.

succes

judith

www.nailextension.nl