hi collega ,s ik heb een probleem met een klant , ik heb een set gelnagels bij haar gezet , ze vertelde mij dat haar nagels met 4 dagen los lieten aan beide kanten , ik vroeg kom maar dan kijk ik even wat het probleem is haar vriendin had bij mij ook een set gel en die werden ook lelijk zei kwam terug en bleek dat de airebrus tips gebarsten waren ik heb bij haar gratis een nieuwe set gedaan en haar vriendin had gel met frenche zij zou dus ook komen maar ik hoorde al dat ze der nagels afgehaald had, ik mailde haar doe dat nu niet want ik wil weten hoe dat komt ze mailde dat ze een week der nagels zo liet en dat ze na mijn 1 week vakantie wel zou komen wat blijkt ze heeft der afspraak weer een week verzet en nu wil ze ook een nieuwe set omdat haarvriendin ook een nieuwe set heeft gekregen maar bij haar heb ik het niet gezien dus vertelde haar dat ik haar 50 % korting gafomdat het niet de bedoeling is dat klanten hun nagels er zelf afhalen en dan een nieuwe set denken te krijgen wat denken jullie er van , heb eigenlijk nooit last van lifting of iets dergelijk s, groetjes christinebynails