hoe lossen jullie dat op

• christinebynails kvk

hi collega ,s ik heb een probleem met een klant , ik heb een set gelnagels bij haar gezet , ze vertelde mij dat haar nagels met 4 dagen los lieten aan beide kanten , ik vroeg kom maar dan kijk ik even wat het probleem is haar vriendin had bij mij ook een set gel en die werden ook lelijk zei kwam terug en bleek dat de airebrus tips gebarsten waren ik heb bij haar gratis een nieuwe set gedaan en haar vriendin had gel met frenche zij zou dus ook komen maar ik hoorde al dat ze der nagels afgehaald had, ik mailde haar doe dat nu niet want ik wil weten hoe dat komt ze mailde dat ze een week der nagels zo liet en dat ze na mijn 1 week vakantie wel zou komen wat blijkt ze heeft der afspraak weer een week verzet en nu wil ze ook een nieuwe set omdat haarvriendin ook een nieuwe set heeft gekregen maar bij haar heb ik het niet gezien dus vertelde haar dat ik haar 50 % korting gafomdat het niet de bedoeling is dat klanten hun nagels er zelf afhalen en dan een nieuwe set denken te krijgen wat denken jullie er van , heb eigenlijk nooit last van lifting of iets dergelijk s, groetjes christinebynails

• Lokje KvK

Hier ben ik kort en krachtig in: ! week garantie op een nieuwe set.Mocht er wat mis zijn in die week, kan ze me gelijk bellen en maak ik zo gauw mogelijk tijd voor haar vrij. De garantie vervalt zodra ze zelf gaat lopen klojo'en.

Want je kan er donder op tegen zeggen dat zo'n klant dan iedere 3 weken met een nieuwe set tegen 50% korting de deur uit gaat.

• christinebynails kvk

ja dat vind ik ook, ik weet dat ik goed werk lever , en ik wilde haar helpen, ik hou ook voet bij stuk ,anders nemen ze je niet serieus.dan blijven ze maar weg Lokje KvK schreef:

>

> Hier ben ik kort en krachtig in: ! week garantie op een

> nieuwe set.Mocht er wat mis zijn in die week, kan ze me

> gelijk bellen en maak ik zo gauw mogelijk tijd voor haar

> vrij. De garantie vervalt zodra ze zelf gaat lopen klojo'en.

> Want je kan er donder op tegen zeggen dat zo'n klant dan

> iedere 3 weken met een nieuwe set tegen 50% korting de deur

> uit gaat.

• Susanne in opleiding

Ik vind het zelfde als lokje.

• Esther kvk

het enige wat ik kan verzinnen is dat de laag gel op de top te dun was????

dat heb ik ook een keer gehad en dan gaan ze knakken.

verder zou ik idd. je poot stijf houden want het is wel lekker makkelijk zo met jouw korting.

ik geef ook een week garantie en daarna is het bij mij 4 euro per nagel.

dan laten ze het wel hoor, dat gepulk…

Esther

• christinebynails kvk

hi het zat me niet lekker van mijn klantje ze dreigden dat ze haar geld terug wilde of een nieuwe set ,ik heb haar geemaild dat ik het verstandig vind dat ze naar een andere nagelstyliste moet zoeken dat ik ver wil gaan maar een klant bepaald niet wat ik moet doen ,ze heeft nog niet gereageerd wordt vervolgd

gr, christine