huishoud handschoenen perfect

• christinebynails kvk

hi, ik blijkt allergies te zijn voor acryl en had nitri blauwe handschoenen maar merkte dat het toch niet goed beschermden, dus dacht laat ik huishoud handschoenen gebruiken in de maat s dat ze strak zitten ,ik kon er zo waar goed mee werken ik heb ze aan gehouden v.a het begin het het helemaal klaarwas, het werkte prefect als ik zo mijn allergie kan onder drukken ,hoop het maar, want zou het niet op willen geven gr,christine

• Esther kvk

hoi,

weet je wat je ook kan proberen?

vinyl handschoenen

dus degene die de tandarts gebruikt maar dan vinyl en dan ook mt. S

daar komt en vreet geen stofje doorheen.

deze zitten echt helemaal strak om je vingers dus je voelt niet dat je ze aanhebt.

echt ideaal.

proberen waard toch?

die latex handschoenen zou ik niet doen, want daar vreet bijv. de primer doorheen.

succes

Esther

• hlelga

Hoi,

Ik gebruik vooral de latex handschoenen als ik bij iemand anders toc h nog de nagellak eraf moet halen, dan weet ik dat mijn lak er niet aangaat.

Groetjes Helga

• Esther kvk

ik werk deels ook nog bij een tandarts en weet dat bij latex alles erdoor heen trekt qua stoffen.

bovendien vijl je het zo kapot.

zeker met een allergie moet je goede stevige handschoenen hebben en dan zijn de vinyl heel goed.

je hebt ze zelfs met extra grip op de vingertoppen, ook misschien nog een idee

Esther

• christinebynails kvk

hi esther waar kan je de handschoenen van vinyl kopen want heb toch nog jeuk aan me vingertoppen

• Esther kvk

goh zou ik niet zomaar weten

via de tandarts bestellen we het altijd bij een depot voor tandartsen, maar je kan ze evt. emailen.

www.demedis.nl

het is dus voor tandartsen maar ach wie weet en anders kunnen ze je misschien wel zeggen waar je het anders kan kopen?

die met die grip op de vingertoppen zijn best handig.

wij hebben bij de tandarts dus ook primer maar dan voor afdrukken en die primer trok zo door de latex heen.

heel je handen vies, leek wel of het smolt.

dus echt aan te raden.

succes!

Esther

• Lokje KvK

Christine, misschien is het niet zo opbeurend voor je maar er bestaan geen handschoenen die de liquid tegenhouden. Met nitrille handschoenen ben je ongeveer 15 min. beschermd, maar als je al eczeem hebt dan is er weinig aan te doen.

Nitrile is dan toch de beste optie. Latex en Vinyl houden het helemaal niet tegen.

Je hebt alleen nog van die industriehandschoenen maar dat werkt voor geen meter, want dat zijn van die grote lompe dingen.

Wat ik zelf wel doe is mijn duim, wijsvinger en middelvinger van beide handen exstra beschermen met een vingercondoom.

En pas doed op voor het vijlsel.Was na de behandeling goed je handen en zorg dat er geen stof onder je eigen nagels blijft zitten.

• christinebynails kvk

tjazie het ook somber in ik had gelezen dat als je last heb dat je dan ene mevr, griffioen kon mailen of contact kon opnemen met een arts ,ik kan n.l het niet terug vinden kan het zijn jannneke griffioen gr, christine

• Rieneke (in opleiding)

Hallo,

Mijn naam is Rieneke, en ik volg de opleiding bij Janneke Griffioen.

Zij weet echt onwijs veel over dit soort dingen, ook uit praktijkervaring.

Zij raadt hetzelfde aan als Lokje, en zegt ook dat niets zo goed beschermt als nitrilehandschoenen.

17 juni is er bij Janneke weer een pathologiedag, waarin hier echt alles over besproken wordt.

Anders kun je haar altijd mailen met dit soort vragen (is ze gek op)

Haar e-mail is: griffioen_nails@hotmail.com.

Ik zou zeggen, mail haar eens, misschien heeft zij nog goede tips voor jou.

Succes, Groetjes Rieneke

• Lokje KvK

Janneke weet idd onwijs veel over pathologie, maar wat jij nodig hebt is een dermatoloog. Janneke kan je hooguit wat tips geven maar dat zal niet veel meer zijn als dat ik al heb geschreven.

Zorg voor een onwijs goede stofafzuiging en bescherm je zelf ook al je met gel werkt. Je bouwt een allergie namelijk op en jij bent al lekker opweg.

Als ik jou was zou ik een verwijsbrief voor de dermatoloog vragen aan je huisarts en dan moet je vragen om een allergietest op Tandheelkunde.

En je zal je moeten aanpassen aan je allergie. Want het is iets waar je nooit meer van afkomt, maar wel steeds erger wordt.