huishoud handschoenen perfect

• Rieneke (in opleiding)

Klopt

Allergie bouw je idd op

Als je bijv allergisch blijkt voor acryl is het wachten op een gelallergie.

En dan is het eind zoek

Goetjes Rieneke

• Esther kvk

hmm jammer hoor dta er dan niks werkt.

die vynil handschoenen werken bij ons goed (TANDARTS)

zelfs 35% fosforzuur komt hier niet doorheen en bij latex wel!

misschien heel eigenwijs, maar toch het proberen waard?

heel veel succes.

Esther

• Lokje KvK

Nitryl houd in dat opzicht meer tegen dan vynil. Vinyl is alleen een oplossing voor als je allergies bent voor latex.

Maar Rieneke, er valt wel mee te leven hoor. Je kan je werkzaamheden als nagelstyliste wel blijven doen maar je moet nog beter opletten en zorgen voor een hele goede afzuiging. En niets pakken zonder handschoenen. ( van de nagelprodukten) Want overal zit wel wat stof op. Ik kan nog geen potje gel pakken zonder handschoenen want dan vliegen de blaasjes op mijn vingers.

• christinebynails kvk

ho lokje heb jij het ook wat erg he zal ook metgel opletten heb voor maandag een afspraak bij de huisarts laat jullie weten van hoe of wat heb een tafel afzuiger zou een inbouw van silentaire een aanrader zijn gr, christine

• Rieneke (in opleiding)

Hoi Lokje

Ik wist niet dat je zelf ook allergisch bent.

Je hebt het hier over gel, maar ben je dan ook allergisch voor acryl, of dat niet.

En er is dus wel degelijk mee te werken, mits je goede bescherming hebt begrijp ik.

Groetjes Rieneke

• christinebynails kvk

hi rieneke ik ben allergies voor acryl en als ik zo door ga ook voor gel had vanmorgen een gel klant stom deed geeg mondkapje voor dacht dat het wel kon wat denk je niezenen ook weer jeuken mijn vingertoppen ben een beetje depri daar van , ik heb vandaag een tafel met inbouw salent aire gekocht denk je dat het beter is dan een armsten afzuiger want daar wek ik nu mee zag hem staan op marktplaas en ik wil mijn werk niet opgevenik hoorde ook vanmorgen dat iemand ook allergies was en die had bij de apotheek verbandhandschoenen en dan nitril handschoenen en had toen geen last ben ten einde raad gr christine

• Barbara

Hallo allemaal!

Ik kwam toevallig dit bericht tegen, en denk (weet) voor jullie de oplossing te hebben!

Ook ik kreeg last van allergie. Mijn handen lagen helemaal open, en waren heel pijnlijk.

In eerste instantie ben ik met vinylhandschoenen gaan werken, maar dat hielp helemaal niets. Toen ben ik overgestapt op nitriel, maar ook dit was helemaal geen oplossing, omdat nitriel maar maximaal 3 kwartier tot een uur acryl-resistent is.

Toen bedacht ik me dat het handig zou zijn om met dubbele nitriel handschoenen te gaan werken, dus 2 over elkaar. Ook nix.

Op een gegeven moment zag ik het echt niet meer zitten!

Ik ben toen een avondje achter de pc gaan zitten en ben gaan zoeken.

Na veel omzwervingen kwam ik ergens in Denemarken terecht, waar ze NEOPREEN handschoenen verkochten.

Neopreen wordt ook in de industriewereld gebruikt, bijvoorbeeld bij autospuitbedrijven en dergelijke. Normaal zijn die handschoenen dus lomp, groot, dik en zwaar.

Maar dat bedrijf in Denemarken had ze ook als disposables! (wegwerphandschoenen)

Ik heb toen een order geplaatst van 1000 stuks, en………weg allergie!! Het werkt! Het laat absoluut helemaal nix, nada door!

Vraag mij niet wat dit me heeft gekost…handschoenen uit Denemarken zijn niet echt goedkoop;-), maar ik ben er vanaf!

Nu het leukste van dit bericht; ik zag dat dat JS-Internationails ze ook gaan verkopen! Ik kan nog wel even voor uit met mijn voorraad, maar voor jullie is het misschien een idee?

Heel veel sterkte allemaal!

• christinebynails kvk

hi barbara mag ik een setje proberen of het wat voor me is ik betaal de kosten dat is het me wel waard mijn email is christinebynails @hotmail.com

• Barbara

Hoi Christine!

Ik verkoop ze niet hoor, maar zag dat ze bij J&S binnenkort te verkrijgen zijn. Je zou daar kunnen informeren?

Gr,

Barbara

• Lokje KvK

Hoi Barbara,

Ik kreeg vamorgen een mailtje van Sandra (JS-Int.) en die wees mij op het topic dat jij op hun forum had geopend.

Na het lezen dacht ik “Yes, dit is het” en zou je ff antwoorden, maar ik was nog niet geregistreerd daar.

Toen dacht ik nou gauw ff berichtje plaatsen op het forum van B & N forum, maar je was me voor.

Het kon me ook niets schelen wat die handschoenen moeten kosten, je wilt niet weten wat ik aan euro's kwijt ben voor al die creme's en zalfjes van de Dermatoloog. ( Ben particulierverzekerd en eenheleboel van die troep krijg ik niet vergoed.)

Ik ben dus ook allergie's en wel voor het gehele nagelsysteem. Van lijm tot de uitgeharde nagel, maar ik laat me er niet onder krijgen en ga zodra de nieuwe handschoenen binnen zijn bij JS-Int ze gelijk bestellen.

Barbara ik wil je nog even bedanken voor je opbeurende bericht en bedankt dat je de “Oplossing” met ons wou delen.