Hai Esther,
Ik begrijp wat je bedoelt; ik heb een poging gedaan om het item “Nou jaaa zeg…” een beetje te sussen want zoals dat er aan toe ging was echt niet normaal meer!!!
Christine By Nails heeft mij zondagavond nog gebeld om haar verhaal uit te leggen en ik hoopte eigenlijk ook op een eerlijke en reeele reactie van Eva & Sabrina…
Het is hier doorgaans een gezellig en vooral leuk en leerzaam prikbord en ik hoop maar dat we gisteren gewoon een beetje “touchy” waren i.v.m. het weer ofzo, maar alsjeblieft meiden: laten we in godsnaam niet gelijk zo op onze teentjes getrapt zijn!
Als ik ook kijk naar “Ik geloof mijn ogen niet…”: de ene zegt dit, de ander vat het zo op, de ene bedoelt het niet zo en de ander bedoelt het ook niet zo…
Als je je aangesproken voelt, of als je niet begrijpt wat er nou eigenlijk bedoelt wordt, vraag dat dan aan de persoon in kwestie, dat scheelt echt een hoop ergernissen, meiden!
Ik probeer niet de prikbord-psycholoog uit te hangen, maar gisteren had ik er ook effe de $&*&% van… Het kan zoveel gezelliger hier!
Gaan we daar dan nu weer mee beginnen alsjeblieft???
Groetjes, Peet