jaja nog een nieuwe topic alleen minder positief helaas.
ik ben zo pissed….. en weet niet goed hoe ik het nou moet aanpakken.
zaterdagochtend had ik al vroeg een klant staan. haar dochter was jarig en ze wilde dus vroeg. nou prima dan doen we het eerder als normaal.
10 uur zou ze bij me zijn.
5 voor 10 belden er 2 meiden op of ik nog een plek had voor hun nagels.
nee had ik dus niet.
10 uur een klant en 's middags had ik een andere afspraak.
nou je voelt het dus al…. 10 uur was ze er dus niet…
11 uur nog niet…
ik baalde want ik had wel die 2 andere meiden kunnen helpen.
half 12 belde ik de desbetreffende lady op en er werd opgenomen en gelijk weer opgehangen.
aangezien ik geen voicemail kon inspreken heb ik een sms gestuurd met dat we dus een afspraak hadden vanochtend en dat ik haar niet heb gezien en dat ik het op prijs stel als ze me even belt.
tot op heden niets gehoord dus…. ik vind het zo onbeschoft!
als je niet kan of er is wat bel dan even. maar nee…….
ben je niet tevreden, wat dat zou ook nog kunnen, bel dan, dan kan ik er wat aan doen, maar nee ook niet.
nu heb ik dus geen klant gehad en ben ik er dankzij haar ook 2 misgelopen.
en daar baal ik van.
als ik had geweten dat ze niet kon komen dan had ik tegen die meiden gezegd kom maar gelijk.
wat kan je hier nou aan doen he…… ik zat eerst te denken om met geheim nummer te bellen, want ik wil toch graag weten waarom ze niet is gekomen.
wat doen jullie in zo'n geval.
het is wel eens eerder gebeurd hoor bij klanten, maar dan belde ze toch later op, of ik belde en dan was het weer geregeld.
je hebt toch tijd vrijgepland voor haar.
ik ben benieuwd naar de reacties.
Esther