glansgel geel worden?

• Nagelstudio Beauty By Me (KvK)

Hai meiden,

Ik gebruik al sinds het begin alle producten van Florence Nails en ben daar bijzonder over te spreken… Op de glansgel na (15 ml, zwart vierkant flesje, zilveren dop)… Deze wordt tegenwoordig geel onder de uv-lamp. Hij wordt ook alleen geel bij de extra witte french…

Ik snap het niet, want dat heb ik voorheen nog nooit gehad, terwijl ik toch al die tijd hetzelfde merk gebruik en op dezelfde manier nagel…

Hij slaat dus direct na de lamp geel uit, niet eerst onder zonnebank geweest e.d., echt direct na het uv-licht…

Wie van de collega's weet hier raad mee?

Alvast bedankt maar weer…

Groetjes, Peet

• Esther kvk

vreemd hoor….

het is zeker zo'n hoogglans top gellaag… daar moet in principe ook zo'n uv filter inziteen.

ik heb het nog nooit gehad. heb je florence zelf al gebeld?

Esther

• dani

Ik ken deze probleem ook niet ik gebruik hem ook en zal niet meer zonder willen.Ik zou ook met hun contact op nemen.Groetjes dani

• jolanda

Hoi ik gebruik hem ook en het viel mij ook op dat als ik witte bloemetjes gebruik en daar de gel over doe dat het een beetje geelig werd maar dacht dat ik het verkeerd zag en nu lees ik dit.

Laat even weten wat ze hebben gezegd als je belt.

Groetjes Jo

• tamara

als je die glansgel op een nailwipe doet zie je ook dat het l een beetje geel is.

tamara

www.tamarabhagoe.nl

• yvon KvK

Hoi

Ik heb het ook eens gehad met de zelfde gel van Nail Creation terwijl ik daar ook nooit last van had. Ik had een verkeerde zending werd mij verteld. Ik heb mijn potjes terug gestuurd en ik kreeg gelijk nieuwe. misschien dat Florence ook zo soepel is.

Groetjes Yvon

Nou, ik heb ze net gebeld: ik kan het flesje terugsturen en ontvang dan direct een nieuw flesje! Ze hebben normaliter standaard in alle glansgels uv-blocker zitten, alleen in de zending waar mijn flesje dus uit kwam, was daar iets mis mee gegaan… Opgelost maar weer!

Groetjes, Peet

• yvon KvK

Hoi Peet

Nou gelukkig dat ze het ook zo makkelijk voor je wilde regelen!

groetjes yvon

• jolanda

Hoi is die zending met een nummer te herkennen op het flesje? Want ik heb net twee nieuwe besteld voor voorraad ..

Groetjes Jo

Volgens mij niet…

Ik heb dat “verkeerde” (op alle andere nagels blijft hij mooi, alleen op de x-white poeder wordt hij geel!) flesje al weer een aantal maandjes is huis hoor (sla altijd veel te veel voorraad tegelijk in - slechte gewoonte ;-) ), dus ik denk niet dat het bij jou verkeerd zal gaan…

Groetjes, Peet