geen nagelpraat, maar ik moet het even kwijt

• Risje

Ik ben geschokt en walg van het feit dat het OM, maar 3 jaar en tbs heeft geeist.

Sonja de J en Maike hebben een kind zwaar mishandeld, honger laten leiden en vermoord. Andere 2 kinderen van Sonja waren al uit huis geplaats.

Ook zij werden zwaar mishandeld en ondervoed.

Ik walg van het rechtsysteem wat wij nu hebben.

Ik ben in staat om met een spandoek bij het gerechtshof te gaan staan tentijde van de uitspraak.

• Henny

Misschien kunnen we beter blij zijn.

Want meestal komt er met een tbs een lagere gevangenisstraf bij.

En ik denk dat je beter bijvoorbeeld 6 jaar kunt brommen, dan tbs aan je broek.

Dit houd in, dat de staat zeggenschap over je heeft en je bij wijze van spreken de rest van je leven vast kan houden in de vorm van dwangverpleging.

Dus op zich zou het wel beter zijn, maar ik moet dan wel weer zeggen dat diegene die hier vaak over gaan ook niet altijd de meest slimmerikken zijn.

Want ik ben ook van mening toegedaan, dat dit soort mensen werkelijk ziek zijn en nooit meer beter worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dus nooit meer terug mogen keren in de maatschappij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes, Henny

• Risje

Ik begrijp wat je bedoelt.

TBS houdt o.a. therapieen, maar ook spatzieren (cq ‘werk’ ) in het bos enz enz.

Maar deze mensen mogen nooit meer terug!!!!!!!!!!Henny schreef:

>

>

• Esther kvk

mag ik heel grof zijn?

mensen die in staat zijn om hun eigen vlees en bleod dit aan te doen, sporen zeker niet en hun verdient de zelfde straf als dat hun kinderen hebben moeten ondergaan.

zulk soort mensen verdienen wat mij betreft minimaal levenslang.

ook ik ben het er dus zeker niet mee eens.

Esther

• Henny

Ja meiden, het rechtsysteen is in Nederland nu eenmaal klote.

Wat dat betreft krijgen de verkeerde mensen vaak wel een hoge straf.

Neem nu bv eens die rooie jos ergens uit Brabant dacht ik…..

Die sloeg diegene (uiteindelijk dood doordat hij in coma is geraakt en door gevolgen van , ik geloof, longontsteking……) en hij kreeg hiervoor twee jaar gevangenisstraf.

En je raad nooit waarvoor het doorslaggevend was?

Omdat hij gezegt had,……….ik sla je kapot!!!!!!!!!!

Nou ik zeg het ook niet alleen, maar ik doe het ook als ze met de vikken aan mijn kind zouden komen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes Henny