french man. tips

• Esther kvk

voor het eerst een doos uitgeprobeerd, normaal gebruik ik naturel tips.

wie gebruikt deze ook en wat vindt je er van?

ik moet er erg aan wennen…

het is wel snel en je hebt gelijk een strakke smile, maar toch blijft het opzet/plakstukje zal maar zeggen een andere kleur als de rest van de tip.

weet nou niet of ik het echt wat vind of niet.

de meiden moeten ook erg wennen aan de erg witte achterkant.

wat vinden jullie?

Esther

• Lokje

Esther, ik vijl het opzetstukje er altijd uit want ik vind dat zo lelijk.

Je hebt ook die FM tips zonder opzet stukje maar daar vind ik de smileline zo ala “Tom Holcom” of hoe die man ook mg heten.

• Esther kvk

he hallo,

ja dat is ook een idee ja gewoon wegvijlen.

op zich de smile lijn is heel mooi, niet te diep.

maar moet er erg aan wennen hoor

van die naturel vijl ik wel altijd helemaar het randje weg en dan zet ik er zelf wit of wat voor kleur dan ook op.

vanavond had ik iemand die ze dus mooi vond maar de achterkant van de nagel niet. ze waren zo wit.

dus ja, dan twijfel je weer of het wat is die tips,

snel is het zeker, alleen heb je voorlopig wel die witte achterkant ja.

Esther

• christinebynails kvk

ja ik heb ze ook ,mijn klanten vinden ze ook zo wit ,en onnatuurlijk , ik gebruik ze haast niet meer , en dat kleine opzet stukje vijlen nou daar ben ik niet zo,n ster in dan word de smilline bij mijn dan niet zo mooi, de smil gaat dan scheef

• Lokje

Ik werk over het algemeen met sjablonen en dan heb je ook een spierwitte achterkant. Het is vaak een kwestie van wennen.

• Beads-enzo

Bij mij zaten ze in het cursuspakket. Ik gebruik ze zelf nooit.

Ik doe eigenlijk nog maar weinig French met wit. Meestal willen mensen glitters of schelpjes als French. Gister heb ik nog een bruidje gedaan met witte schelpen als french.

Groetjes Véronique

• Esther kvk

vertel is… hoe bedol je schelpjes????

hele of die flinters… die ken ik wel.

enne, ik vind die french tips ook geen succes.

vandaag weer 1 gedaan, maar heb de nagel eraf gehaald en ben met naturel opnieuw begonnen.

gooi ze wel op marktplaats…. dan heeft 1 van de beuners er nog wat aan hahahha

Esther

enne, lokje ben jij lokje kvk of niet?????

hoi Astrid hahahaha

• Beads-enzo

Het zijn inderdaad die kleine schelpjes. Tegenwoordig zie je ze bij heel veel leveranciers te koop. Ik ben nu weer op zoek naar wat nieuwe ideeën om als frech te gebruiken. Dus als mense tips of ideeën hebben, laat maar even weten.

Groetjes Véronique

• Esther kvk

is het moeilijk te verwerken of zit het al in acrylpoeder?

Esther

• yvon KvK

Hoi

Ik gebruik sinds 2 weken de hexacons als french met clear. Echt geweldig!!!!

Ze zijn er in verschillende kleuren. Als ik het goed heb dat ze zo genoemd worden hoor? Het zijn die kleine 8kantige kleine platte glitterblaadjes. Door het draaien van je hand krijg je aparte kleuren. Ik had een paar kleuren gekocht bij Nail world en bij Mey Liang. Mijn klanten zijn er ook helemaal weg van. ( ik heb natuurlijk een setje bij mij zelf geplaatst dat werkt altijd)

groetjes Yvon