french man. tips

• Leenepeen

Hoi Yvon,

Gebruik jij die “ hexacons” in je acryl? of kan je ze ook in de gel zetten b.v. eerst de witte french en dan die “hexacons” erop?

Groetjes,

Leenepeen.

Nog even voor de duidelijkheid: Ik prik nu weer gewoon als Leenepeen net als op het forum van de nagelstyliste. Hier heette ik eerst Isabella.

• Beads-enzo

Komt mooi uit. Dit weekend is open huis bij Mey Liang. Ik werk met Magnetic, dus dat wordt weer lekker inslaan dit weekend.

Ik werk eigenlijk alleen nog maar met gel. De schelpen zijn los en kun je heel makkelijk in gel en acryl verwerken. Eerst een lekker laagje gel en dan de schelpen erop doen en aandrukken met een kwastje. Als je het met acryl doet maak je eerst een bolletje en druk je vervolgens het bolletje in de schelpjes.

Het voordeel van deze schelpjes is dat de smileline niet strak hoeft te zijn. Bovendien zie je de uitgroei niet zo snel.

Ik zal even een voorbeeld bijvoegen.

• Beads-enzo

Volgens mij lukt het niet met het plaatje. Dan maar een andere link:

http://home.versatel.nl/a.vd.graaf/nagelstudio/voorbeelden/voorbeeld8.htm

• Esther kvk

ja heel leuk zo.

ik werk ook met die hexagons, echt geweldig.

die hoops vind ik ook helemaal prachtig.

Esther

• yvon KvK

Hoi

Ik gebruik ze in de acryl (clear) maar leg de blaadjes stuk voor stuk op de nagel. Ook hier hoeft het geen super strakke smile line te zijn. Bij de nabehandeling is het gewoon dun vijlen en weer een nieuw randje neerleggen.

Wat ik zelf trouwens wel het mooiste vind is hier met sjablonen of clear tips werken.

succes

• Beads-enzo

Hebben jullie ook een voorbeeld van de hexagons?

Ik ben nu wel erg benieuwd hoe dit eruit ziet.

• christinebynails kvk

oooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhh wat mooi zeg heel mooi de nagels

christine

• yvon KvK

Hoi Esther

Wat zijn ook al weer die hoops???? Misschien noem ik ze anders?

groetjes

• Lokje (apart geval )

Ja, ben wel de zelfde hoor. Maar ik heb iets in mijn computer en dat is niet best. Mijn bestanden worden langzaam weg gevreten en ik krijg het er niet uit.

Dus ik kom wat minder langs huppelen. Want mijn administratie van de studio staat hier ook op. ( Wordt het hier toch weer gezellig )

P.s. Ik heb het KvK weg gehaald en er weer eens wat anders neergezet. Maar ik ben niet uitgeschreven hoor.

• karin (in opl.)

Oke Lokje,

Ik wilde eigenlijk net vragen waarom je een apart geval bent, en geen kvk meer maar bij deze vraag opgelost!!

Groetjes, Karin