wat vinden jullie hiervan staat op marktplaats

• dani

HAHAHA DIE IS GOED SCHAAM HAAR HIHIHI GROETJES DANI

• Esther kvk

is wel makkelijk te vlechten dan….

hahahahhahaha

Esther

• Beads-enzo

Kun je nog eens zeggen: “ik schaam me rot met deze haren”.

• Risje

Hoi Meiden,

Ik zou me om zo'n advertentie niet al te druk maken.

Ik denk dat het een Thaise dame is die waarschijnlijk van de zwarte markt in Beverwijk geschopt is en nu in haar beste Nederlands een advertentie plaatst. Daar reageert toch geen ‘kip’ op.

;-)

• dani

Waarom moet het een buitenlander zijn ik ken genoeg nederlanders die heel slecht nederlands lezen en schrijven.Hun school niet af gemaakt spijbelen . Hoe noemen ze zo iemand die niet goed kan lezen en schrijven? Daar is een naam voor kan er nu even niet op komen.Het betekend echt niet dat ze dom is of het niet heeft geleerd hun zien sommige letters niet.En dan vind ik het wel raar dat je maar aan neemt dat ze niet van nederlandese komaf is.En waarom op de zwarte markt deze praktijken gebeuren overal .Zelfs in nette buurt waar je van zou denken zo hier kunnen ze me wel kwaliteit bieden.Nee dus. groetjes dani

• Deco nagelstudio

Ik maak me om zo'n geval helemaal niet druk .Het is alleen jammer dat een ander zometeen de troep van haar kan opruimen en dan maar hopen dat de nagels er nog weer goed onder weg komen.Ik denk dat ze snel uitgekakt is .

groetjes morna

• Nagelstudio Beauty By Me (KvK)

Iemand die gewoon niet kan lezen en schrijven heet een “analfabeet” en iemand die last heeft van woordblindheid heeft “dislectie”…

Groetjes, Peet

• christinebynails kvk

ja maar we hebben er wel lol om gehad ha ha ha konhaar advertentie niet meer vinden op marktplaats dus ze is er al af

• dani

Ja dat was hem con er niet op komen bedankt groetjes D