Florence nails

• Dikkie (kvk)

Hallo allemaal,

Ik heb dit prikbord pas ontdekt. Gezellig zeg. Ik val meteen met een vraag binnen

Heeft er misschien iemand van jullie ervaring met de producten van Florence nails. Ik overweeg hiernaar over te stappen. De prijs is erg aantrekkelijk. Maar is de kwaliteit wel goed? Als het prutspul is blijf ik liever wat meer betalen voor mijn producten.

Alvast bedankt.

Dikkie

• jolanda

Hoi ik haal altijd mijn spullen bij florence en ben erg te vreden over hun producten en inderdaad ook de prijs is leuk.

Groetjes Jo

• /

Kijk eens op.

http://www.freewebs.com/vingernagels/

daar vind je het wel.

• yvon KvK

Ik heb gekeken?????????????????? Waar gaat dit over????????????? Alleen maar reclame!!!!!!!!!!

• Esther kvk

nou ja, belachelijk zo'n reactie….

er staat ook niet voor niets geen naam he…..

beetje lomp vind ik dat, erg proffessioneel maar niet heus.

maargoed om de vraag te beantwoorden, ik ken de produkten van florence niet.

ik vind wel de mensen die er werken erg aardig en behulpzaam.

ik ga dan uit van ervaringen op de beurs.

succes.

waarom vraag je niet een proefpakketje aan?

kan je het eerst uitproberen.

Esther

• dani

Het zijn goede producten ik gebruik hun vijlen hun olie en glans gel ik heb nog een paar andere producten van hun ben ik nog niet aan toe gekomen.Hun penselen zijn ook super.Uv lampen afzuiger allemaal zeer goede kwaliteit.Nu heb ik een vraag is er iemand die met hun gels werken ze zegen dat deze gels vergelijkbaar zijn met ibd .Graag hoor ik van julie groetjes dani

• Dikkie (kvk)

Bedankt allemaal voor jullie reactie. Ik ga het zeker een keer proberen. Dit forum blijf ik zeker ook volgen. Alleen jammer van de “reclame”reactie. Maar ja, dat kun je niet voorkomen.

• karin (in opl.)

Ik heb nog even een vraagje over Florence nails,

Ik heb nu voor het eerst tips van hun en nou was ik altijd gewend om vooraf het plakrandje (onder aan de tip) helemaal weg te vijlen, zodat je weer een mooie strakke smileline hebt. Je kon ook altijd zien dat dat randje er zat. Maar bij deze tips zit niet zo'n randje, kan ik deze tips nu direct op de nagel plakken?

Ik hoop dat de vraag een beetje duidelijk is.

Groetjes, Karin

• Esther kvk

als het die witte french tips zijn dan kan je ze gewoon opplakken en dan met clear opvullen zeg maar.

die gewone witte zie je het randje altijd.

Esther

• karin (in opl.)

Oke Esther dan weet ik wat ik moet doen bedankt! Groetjes Karin.