Hoi!
Hier weer n berichie van mij uit t warme Curacao! Het gaat heel erg goed hier, heb t prima naar mijn zin en ben al druk klanten aan t werven voor als ik strakkies met mijn salonnetje begin. (Moet eerst nog “ff” bevallen…)
Maarre, ik maak weer wat mee! Ik sloeg de autodeur dicht, maar vergat mijn hand weg te trekken…. Slim he? Nu is mijn linker middelvinger nagel compleet eraf gerukt! Ik heb nog zo'n 2 mm. eigen nagel, de rest is los van t nagelbed! AUW!!! Ik heb m ff tijdelijk gespalkt met n knijper, omdat ie nog aan 1 klein stukje bengelt zeg maar, en t doet nog teveel pijn om eraan te komen! Lekker praatje zo voor jullie op de vroege ochtend he? Het is hier 23.45….
Maarre, verder is t hardstikke leuk hier! Hihi! Mijn internet verbinding is niet al te best altijd (Zoooooo gaaaaaaap langzaam, je bent 5 minuten bezig om 1 berichtje te lezen!), we wachten nog op ADSL maar tot die tijd probeer ik wel af en toe mee te lezen en te schrijven hoor! Ik heb morgen een afspraak bij een nagelstyliste hier, (Voor 9 nagels dan…) gewoon benieuwd naar de werkwijze enzo hier. Ik hou jullie op de hoogte!
Groetjes, Danielle