AUW!!

• Danielle, Bisjoe4joe

Hoi!

Hier weer n berichie van mij uit t warme Curacao! Het gaat heel erg goed hier, heb t prima naar mijn zin en ben al druk klanten aan t werven voor als ik strakkies met mijn salonnetje begin. (Moet eerst nog “ff” bevallen…)

Maarre, ik maak weer wat mee! Ik sloeg de autodeur dicht, maar vergat mijn hand weg te trekken…. Slim he? Nu is mijn linker middelvinger nagel compleet eraf gerukt! Ik heb nog zo'n 2 mm. eigen nagel, de rest is los van t nagelbed! AUW!!! Ik heb m ff tijdelijk gespalkt met n knijper, omdat ie nog aan 1 klein stukje bengelt zeg maar, en t doet nog teveel pijn om eraan te komen! Lekker praatje zo voor jullie op de vroege ochtend he? Het is hier 23.45….

Maarre, verder is t hardstikke leuk hier! Hihi! Mijn internet verbinding is niet al te best altijd (Zoooooo gaaaaaaap langzaam, je bent 5 minuten bezig om 1 berichtje te lezen!), we wachten nog op ADSL maar tot die tijd probeer ik wel af en toe mee te lezen en te schrijven hoor! Ik heb morgen een afspraak bij een nagelstyliste hier, (Voor 9 nagels dan…) gewoon benieuwd naar de werkwijze enzo hier. Ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes, Danielle

• Daniella

Leuk van je te horen maak een foto van je nagels als ze klaar zijn zien we ook hoe ze op curacao nagels maken.Groetjes dani

• Susanne in opleiding

Hey Danielle,

Leuk dat je het daar zo nar je zin hebt! Wel sh*t van die nagel zeg! kan flink pijn doen inderdaad. Ik ben inderdaad ook wel benieuwd naar hoe ze daar je nagels zetten. Volgens mij is dat daar allemaal veel meer dan hier. Met veel kleuren en zo lijkt me (veel nail art of niet?) Ik ben benieuwd. Wil wel een foto zien.

Succes met je nagel!

Groetjes Susanne

• Esther kvk

Daantje!!!!

Lieve knijper girl van me!!!! hahahaha

Gaat het al weer wat beter met je nageltje? Lekker he altijd als ze er in scheuren.

Weet hoe het voelt.

Je ligt nu nog te slapen, maar spreek je vanavond wel weer denk ik.

Enne, laat je wel de meest gruwelijke nailart zetten???? En dan graag een vergoting hier op het pb hoor.

Dag lievie!

Kus Esther

• Danielle, Bisjoe4joe

Heee Es!

Jij was vanochtend online maar ik lag nog op 1 oor…. Erg he?? Waar komt toch al die slaap vandaan als je zwanger bent?? We hebben die nagel inmiddels geknipt (Ik veel tegendruk geven en vriendje knippen, hij viel bijna flauw! Hahaha!) en ik moet om 16uur (22uur jullie tijd) bij de nagelstyliste zijn….. Ben benieuwd! Hou jullie op de hoogte hoor! Hoop je strakkies nog ff op msn te zien Es! (Als mijn verbinding het toelaat…..)

Groetjes, Danielle

Ps: Hoe voeg je foto's toe op t prikbord? Ik nie snap….

• Danielle, Bisjoe4joe

Nou, ik stond om 16uur precies bij madam op de stoep, en was om 16.30uur weer thuis…….

Wat er gebeurd is? Ze dacht dat ik eerst even zou bellen om de weg naar haar salon aan huis te vragen, omdat ze weet dat ik hier pas woon….. (Mijn vriend komt hier al jaren en wist me te vertellen waar ik moest zijn, dus heb ik dat haar inderdaad niet gevraagd. Alleen een straatnaam en huisnummer vragen is toch voldoende of ben ik nou gek……)

!!!!Tja, en nu dacht ze dus dat ik dan wellicht niet zou komen dus had ze andere plannen gemaakt!!!!!!

Zucht…… Dus, even een tip: Voortaan moeten je klanten jou eerst bellen voor een afspraak waarin je ze verteld waar ze moeten zijn en wanneer, en als ze je dan tussen dat telefoontje en de afspraak niet meer bellen om te vragen waar ze precies moeten zijn, kun je gewoon ‘andere plannen’ maken joh! No problemo! Hihihi! Erg toch?

Dusse, op die foto moeten jullie nog ff wachten hoor! Komt eraan, denk ik……

Groetjes, Danielle

• yvon KvK

Hoi Danielle

Dit vind ik zo een geweldig verhaal wat betreft Curacao. Voor jou balen natuurlijk, maar ik ben er ooit 3 weken op vakantie geweest en soms sta je een 1/2 uur in een winkel te wachten en dan komt er iemand van het eiland binnen en wordt dan eerder geholpen. Dat moet kunnen op Curacao, het is net de malibu reclame. Take life a little easy. Gaat het vandaag niet dan misschien morgen wel! Het leeft wel makkelijk, maar voor ons “snelle” hollanders is het even wennen.

Succes met je nagel en je nagelstyliste!

groetjes Yvon

• Esther kvk

hahahahahah

lekker geregeld!

Esther

• Danielle, Bisjoe4joe

Tja…. Ik ben ook al vaker in Curacao geweest, voor we hier gingen wonen en als je de snelle Hollander uit blijft hangen red je t echt niet hier! Dan word je gewoon gek van ongeduld…. Wij hebben ons ook al echt aangepast aan t tempo, kijken niet meer gek op als je al een uur in de rij staat en elke Antilliaan voor gaat, en rijden ook gewoon 30 als degene voor je dat ook doet….. Dat vind ik echt geen probleem! Het hoort gewoon bij het wonen hier, en je krijgt er ook zo veel voor terug, want t is gewoon hardstikke leuk! Altijd mooi weer, veel te doen en te beleven, het is gewoon een super eiland!

Alleen het maken van afspraken is wel n beetje kl*** want ik ben benieuwd hoe dat strakkies gaat als ik mijn salonnetje heb geopend! Er is me al geadviseerd om niet op afspraak te gaan werken hier, maar gewoon open zijn en kijken wie er wanneer komt…. Ach, heb nog n maand of 4 voor ik open wil, dus alle tijd om hierover na te denken toch?

Groetjes, Danielle

www.bisjoe4joe.nl