wie heeft een tip voor mij

• majesteit009 kvk

hi , ik zet altijd acryl maar blijk allergies te zijn voor acryl dus stap ik over op gel heb daar ook me certificaat voor gehaald , maar wat ik niet begrijp, ik doe alle stappen en bij de 2 de a 3 de dag laat al de gel laag los ik ontver heel goed ik gebruik IBD gel hhhhhhhhhhhhhoooooooooo ben radeloos heb het n.l niet bij acryl geen lifting

• Esther kvk

heb je een echt dikke builder gel?

zo'n dunne loopt heel makkelijk uit en kan dan o tegen de nagelriemen uitlopen.

dat is heel moeilijk wegvijlen dan.

probeer minder tegen de nagelriemen en zijkanten aan te werken, dan kan je hem strakker wegvijlen en heb je als je dus ook goed ontvet, geen lifting.

succes

Esther

www.bijoutifullyou.nl

• Christel

Wat zet je als eerste erop? Gebruik je ook de bonder van IBD?

• majesteit009 kvk

ik prep, dan bonder ik doe dan clear gel , dan builder gel 3x dan glans weg, dan topgel zo heb ik het geleerd nu belde net een klantje die vrijdag tijger tips wilde met ibd gel en er zijn al 3 nagels af dus stelde voor dat ik het opnieuw ging doen maar dan toch maar met acryl hebben jullie een tip waar het aan ligt

• majesteit009 kvk

hi esther ik werk juist 1mm van af de nagelriemen daar heb ik me zelf opgetraind zou ook niet weten hoe mijn klantjes zo snel lifting krijgt