acryl

• Daffy

Hoi hoi , ik wil even een vraagje stellen over lucht in de acrylnagels mijn dochter heeft de opleiding tot nagelstyliste gedaan en is nu aan het oefenen op snelheid voor het examen in september maar ze heeft steeds lucht in haar acrylnagels is er een trucje om dit te voorkomen ? bij voorbaat hartelijk dank voor jullie antwoorden , Groetjes Daffy :-)

• Nagelstudio Beauty By Me (KvK)

Hai Daffy,

Er kunnen wel ± 150 redenen zijn waardoor lucht ontstaat, maar de meest voorkomende is: goed voorbehandelen met prep en niet te dicht in de nagelriemen werken…Ik zelf duw eerst voorzichtig de nagelriemen terug en hou altijd 1 milimeter afstand van de nagelriemen met acrylen, dat werkt prima…

Succes!

Groetjes, Peet

• majesteit009 kvk

hi peet zelfde geld toch ook voor gel ,weer een klantje met gel (lucht) ze maakt wel schoon maar bij acryl heeft ze geen lucht waar zou dat nu aan liggen ik prep primer/bonder gellen ik weet het niet meer zou beter voor mijn allergie zijn als al mijn klantjes gel zou nemen

• Daffy

Hallo Peet allereerst bedankt voor je reactie , maar ik denk dat ik de vraag verkeerd heb gesteld het gaat namelijk niet om lucht tussen de nagel en de acryl maar om hele kleine luchtbelletjes in de acryl zitten , dus hele kleine belletjes en dan op het midden van de nagel , hopelijk weet je wat ik bedoel en weet je er ook een oplossing voor , Groetjes Daffy :-)

• yvon KvK

Hoi Daffy

Dit kan onder andere komen doordat het penseel niet goed is uitgedrukt.

groetjes yvon

• Daffy

Hallo Yvon kun je misschien uitleggen hoe je de kwast dan goed uitdrukt ? , zodat ik dat aan haar uit kan leggen

• yvon KvK

Hoi

Penseel maak je nat met liquid in je dappendish (bakje) en je drukt de luchtbellen er dan goed uit, je ziet ze vanzelf omhoog stijgen.

groetjes

Ps. waarom vraagt ze het zelf eigenlijk niet?

• Daffy

Nou dat zal ik je vertellen Yvon ze werkt op het ogenblik 6 dagen in de week (collega op vakantie) en s'avond dus haar huishouden en het weekend (zaterdagmiddag en zondag ) oefenen voor haar examen dat ze geen tijd heeft om achter de computer te zitten , daarom dat ik de vraag stel (ben haar moeder) want ze zat er erg mee in haar maag , ik hoop dat je het begrijpt en wil je heel hartelijk bedanken voor je uitleg en tijd , Groetjes Daffy :-)