wat vinden jullie van dit merk , ik heb er geen ervaring mee heb het gekocht bij de groothandel.
Ik heb nu uv acryl van florence op mij nagels .Ik vind het lekker werken je heb meer tijd om een mooie smile lijn te maken.En ester denk dat je iets te veel vloeistof gebruikt ik merk dat met deze je niet zo veel vloeistof nodig heb want het word een beetje gellie en dan kan je prima modeleren .Ze zitten bij mij perfect de geur is minder sterk en de vloestof is doorzichtig en niet blauwpaars wat we nomaal gewent zijn .Het enige nadeel is dat de wit meer naturel is dan wit Groetjes dani
hi jolanda wat raar dat uv acryl bij haar eruit gaat weet je ook de reden?
ik werkte eerst ook met gewone acryl maar die lucht blijft zo lang hangen terwijl me raam altijd open staat , ik werk met uv acrylvan nailcreation ben er heel tevreden over maar had bij de groothandel een ander merk gekocht van gravty ook uy maar vind hem niet zo lekker werken hij is te nat en als ik het minder nat doe dan werk het niet lekker maarnailcreation valt ook wel mee in prijs hij lift ook niet en dat is belangrijk groetjes christinebynails
nou ze zeiden dat het niet zo goed liep en dat dat de rede is waarom ze het eruit gooien.
Beetje vreemd want als ik zo om mij heen hoor wordt dat toch best veel gebruikt net als de goedkoopste paraffine want die hebben ze ook niet meer alleen nog die van 6,50 per pond.
Iets wat ik erg jammer vind want die andere was 4,75 per kilo nogal een verschil he?
Ik zal eens kijken bij nail creation hebben die ook proef pakketjes?
Groetjes jo
ja dat hebben ze even bellen en dan sturen ze ook de gel , ik werk liever met uvacryl en dan werk ik met de one ball methode je legt in een keer de bol en je kan net zo lang styleren toch je hem okee vind en geen lifting soms gebruik ik primer niet altijd want de ene klant kan er wel tegen maar sommige ook niet ik hoor je wel
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?