Nagelverpest door gelnagels!!!

• ik

Hallo allemaal..

MIjn vriendin volgt een cursus gelnagels.

Maar ze had mijn nagel teveel uitgedund voor ze de gel aanbracht!

Nu ik ze gewoon weer uit heb getrokken… ZIjn mijn nagels zo dun, dat je mijn huid ziet onder de nagel en ze branden!!

auw auw auw

iemand mee gemaakt?

• Esther kvk

je hebt zelf al de oorzaak verteld.

teveel evijld dus en daar mag je je vriendin wel op wijzen dat zij daar in het vervolg heel goed oplet.

helaas moet dit uitgroeien en duurt het dus nog wel even voordat je weer mooie natuurlijke nagels hebt.

smeer ze goed in met nagelolie. dan voedt je ze extra en probeer zoveel mogelijk je nagelriemen voorzichtig terug te duwen.

dat bevordert de groei van je nagels.

sterkte.

Esther

bijoutifullyou.nl

• jolanda

Hoi wees nou niet boos op je vriendin en denk nu niet gelijk jij komt nooit meer aan mijn nagels .

Ze is inopleiding en ik denk dat het bij iedereen wel eens is gebeurt in die periode want je bent in de leer.

Geef haar later nog een kans want meestal na 1 keer weten ze het wel hoe het niet moet.

Succes verder met je nagels en ook voor je vriendin.

Groetjes jo

• majesteit009 kvk

hi ik begrijp dat je teleur gesteld bent maar als je nagels zo dun zijn en gevoelig laat er dan een laagje gel op zetten dan heeft zij toch het gevoel heeft dat ze iets goed gedaan heeft ,en maak haar niet onzeker , veel sterkte met je nagels