verwijderd van forum

• Anja kvk

Hallo,

zijn er hier nog meer dames die op het andere nagelstyliste forum komen ? Ik ben namelijk ot de ontdekking gekomen dat ik er af ben gegooid nadat ik het met de beheerder niet eens was of ( notabene) een parafinnebad !!

Het was gewoon een normale discussie waarin zij het onderspit delfde omdat andere stylistes mij bijvielen. Belachelijk !!

Moets het even kwijt …..

• Beads-enzo

Boefje ;-)

Ik wist niet dat er nog een forum was.

Welke is dit dan?

Groetjes Véronique

Beauty enzo.

• Leenepeen

Hoi Beads-enzo,

http://groups.msn.com/DENAGELSTYLISTE/prikbord.msnw

Dit is het forum, veel plezier daar!

Groetjes,

Leenepeen.

• Dani(girl)

Niet zo katten het het is een top furum waar iedereen elkaar help ook ik heb het bericht gevolgt .En ik snap er ook geen r..t van waarom je om die reden er af bent gegooit.Je zei niks verkeer dus gaaf aleenjouw mening en ervaring met het product .maar denk al wat is is geweest je maakte slechte reclame van een product dat zij ook verkoop.Vnd het wel kinderachtig als ze je op die reden eraf heeft gedondert .Maar het furum is top we zijn altijd bereid te helpen met welk probleem ook.Op nieuw aan melden onder andere naam meschien een idee groetjes dani

• Anja kvk

Hoi Dani,

ben blij dat jij het ook gevolgd hebt en dat jet het ermee eens bent dat er niks verkeerds gezegd is.

Kijk er worden ervaringen gevraagd en dan vraag je niet alleen om positieve. Dat Nagelientje uiteindelijk een ander parafinnebad heeft gekocht aan de hand van de reakties is haar keuze toch ?

Ik vind het echt heel jammer want er word veel geschreven daar en vaak ook wel leuke tips en vragen.

Ik vind het zo kinderachtig om me onder een andere naam weer aan te melden. Ik ben wie ik ben en help, net als andere stylistes die wat langer het vak uitoefenen, vaak anderen met mijn ervaringen.

Als jullie het willen lezen daar kan dat bij het topic algemeen en da onder de noemer parafinnebad.

Ik heb de eigenaresse wel een mail gestuurd met de vraag om uitleg maar nog niks gehoord.

Ik vind het echt heel jammer want ik ben helemaal geen ruziemaker of opruier……