hoi Yvon,
ik vind dit heel moeilijk zo met die afspraken en vergoedingen, maar misschien moet ik het toch gaan doen.
ik werk parttime bij een tandarts daar wordt bij niet nakomen de gehele behandeling aan kosten berekend.
mijn ervaring is dat als je het gaat berekenen, dat je mensen tegen je in het harnas jaagt.
ze betalen de rekening denk ik toch niet en je bent ze daardoor ook gelijk kwijt.
wel heb ik geleerd, dat als ze zeggen, ik bel wel voor een afspraak dat ze niet meer bellen.
ik werk dus op do. avond, vrij, middag en avond en zaterdag als het zo uitkomt.
maarja vandaag is natuurlijk een erg lekkere dag en scheveningen is dichtbij.
misschien is het ook wel niet zo, en kan ze echt niet komen, maar uit ervaring weet ik ook dat je met dit soort weer je twijfels mag trekken bij de afzeggingen.
ik baal er echt heel erg van, want ik had ook wel wat lekkers willen doen vanaaf.
in korte tijd zijn er een hoop nieuwe bijgekomen in de studio en ik sta dus de komende maand heel vol.
dus ja, prop dan maar zo'n opvuller ertussen.
hoe doe jij dat met je klantgegevens? vraag jij echt alles???? adres etc.
ik heb wel op mn site een melding gemaakt dat een afspraak 48 uur van te voren moet worden afgebeld om kosten te voorkomen.
en dat ik het zeer op prijs stel dat iemand afbelt indien nodig en mij niet laat zitten.
dan is het toch wel duidelijk lijkt mij.
het blijft moeilijk dit, maar je plant er wel je avond voor vrij.
ik had ook iemand anders kunnen zetten zodat ik volgende week wat meer lucht heb.
maarja…… zucht zucht
het is ook zo heet hier, dan kan je het minder hebben he… hahahahah
Esther