glasvijlen

• Marianne kvk

Wie werkt er met glasvijlen?is het wat? en is het iets voor doorverkoop? Ik ken het product niet. Wie kan er mij meer over vertellen? gr.Marianne

• Danielle, Bisjoe4joe

Sorry, kan je niet helpen Marianne! Heb er van gehoord, nooit mee gewerkt…. Niet veel reacties op je vraag he?

Groetjes, Danielle

• Sabine kvk

Hoi Marianne, ik werk met de glasvijl van Magnetic enne…ik vind hem super!!! Hij vijlt heel zacht, maar toch heel goed. Heb er ook al een paar verkocht en die klanten vinden hem ook geweldig! Hoop dat je hier wat aan hebt. Groetjes, Sabine

• Sabine kvk

ik was vergeten te vertellen dat ik 'm alleen voor de natuurlijke nagel gebruik…

groetjes

• Beads-enzo

De glasvijl is ook alleen bedoeld voor de natuurlijke nagel.

Als je er zelf mee werkt in de salon is deze bovendien goed te desinfecteren.

Het is een vijl die een leven lang meegaat (of tot je 'm laat vallen).

Groetjes Véronique

• marianne kvk

He, fijn dat jullie reageren meiden! Weten jullie waar je de glasvijlen voor een redelijke prijs kunt inkopen? en zijn ze ook verkrijgbaar in leuke colors?Marianne

• Sabine kvk

Marianne, ik dacht dat de glasvijl van Magnetic rond de 8 euro ligt en op de beurs heb ik gekleurde gezien bij Nails Only. Die heb je in het klein en wat groter en de prijzen liggen volgens mij ook iets hoger. De Magnetic vijl is van transparant glas, voor mij geen andere vijl bij manicuren! Groetjes, Sabine