Odyssey

• Joli

Ik lees hier van alles over merken van acryl. Ik volg de cursus en hier werken ze met Odyssey.

Maar is dit wel zo'n geweldig merk, ik kom het hier nergens tegen.

Wat zijn jullie redenen geweest om op een bepaald merk over te stappen?

Groetjes,

• tamara

Misschien zegt niemand hier iets over omdat ze er niks op aan te merken hebben.

Ik vind het een super product, en wij geven er ook les mee.

Als iemand aan een cursus begint, gaat het vaak niet om het merk, maar om hoe er les gegeven word.

Ik kan hier wel gaan zeggen hoe geweldig ik odyssey vind elke keer, maar dat klinkt misschien voor sommige mensen zo slijmerig.

Je moet met een product werken waar je zelf achter staat, en wat je zelf fijn vind werken, dat is het belangrijkste.

Tamara

www.hairandnails.nl

• Esther kvk

hoi,

ik ben sinds een paar maanden overgestapt en vind het heerlijk spul.

ze hebben ook een hoop leuke kleuren en de acryl is heel fijn op te brengen en af te werken.

Esther

Bijoutifull You

• dani

Hallo tamara ik wilde graag weten of de wit niet uitloop en mooi dek?Het wit waar ik nu mee werk is te dun loopt snel uit en dekt niet goed is dit bij ONS anders?Hoe veel is de change kit?Groetjes daniella

• Esther kvk

de wit dekt goed ja, gebruik hem ook.

alle kleuren zijn goed dekkend.

maare, zet je hem niet te dun op dat het zo makkelijk wegloopt.

Esther

• dani

Nee hoor hij dekt gewoon niet in een keer ik heb minder vloeistof geprobeerd maakt niks uit .Andere merk geprobeer en deze dekken wel ,maar vond ik niet lekker werken.Vandaar dat ik er over ga stappen op ons kijken hoe die werktgroetjes dani

• tamara

De wit dekt gewoon goed hoor.

Je hebt de original white (normale uithardingstijd) en de competition white ( snellere uithardingstijd).

Met dit weer heb je die laatste niet nodig waarschijnlijk.

tamara

www.tamarabhagoe.nl