acryl verf of striping?

• jolanda

Hoi Ik heb een vraag ik werk eigelijk alleen met striping maar is acryl verf nu beter?

Of is het goedkoper?

Wat zijn de verschillen en wat is aan te raden?

Alvast bedankt groetjes Jo

• yvon KvK

Hoi Jolanda

Ik werk met allebei. De stripers zijn super makkelijk als je streepjes gaat zetten. Maar de acrylverf is makkelijk als je ook gaat mengen, zodat je bijv. in de zelfde tint blijft. Je kunt dan door er een kleur bij te doen de kleur net wat lichter maken door bijv. wit erbij te doen. Zo kun je erg leuk gaan spelen met kleuren als je bijv. bloemen zet. Maar met de verf kun je ook streepjes maken hoor als je van die dunne kwastjes heb.

groetjes Yvon

• jolanda

hoi yvon bedankt voor je tip heb je toevallig ook een idee waar ik dat het beste en voordeligste kan kopen?

Want ik bestel altijd bij Florence maar die hebben dat niet jammer genoeg.

Groetjes jolanda

• Heavenly Cosmetics

Hoi Jolanda,

Ik koop mijn acrylverf gewoon bij de hobby winkel.

Het merk is Decorfin en kost 2.05 per potje van ik geloof 60 ml.

Die breng ik op met vrush pennen, daar kun je mooie lijnen mee maken.

Gr Sandra.

www.members.lycos.nl/sandravanosch/

• jolanda

oke ik ga vandaag gelijk kijken bedankt voor de tip!

Kan daar dan ook een sealer of een top caot over zonder dat je hem uit waas?

groetjes jolanda

• yvon KvK

Hoi Jolanda

Ik heb aardig wat hobbyverven geprobeerd, en sommige zijn ook echt wel goed hoor. maar nu heb ik die van Mey Liang en die moet ik zeggen zijn echt super. Wat vaak met die hobby dingen gebeurd is dat het snel uitdroogt en die van mey niet plus dat hij prettig verft en mengt.

Als het goed droog is, doe ik daar als de klant het voor even wilt een nailartsealer overheen, en als mijn klant het tot de volgende nabehandeling wilt behouden dan seal ik hem in met een perfect gloss (deze is toevallig van NC maar er zijn ook andere goede merken) dit is een dunne laag gel die speciaal gemaakt is voor het laatste (glans) laagje.

succes

• Deco nagelstudio

Ik haal mijn acryl verf gewoon bij de action daar heb je 12 tube's voor €1.59 voor dat geld kun je het ook nog een keer laten uitdrogen.

• yvon KvK

Die verf heb ik ook, en je hebt echt helemaal gelijk. maar die van van mey is toch iets smeuiger lijkt wel, hij dekt op een 1 of andere manier beter. ik ken het gewoon niet uitleggen.Maar als je nog geen verf hebt kun je met die van de action perfect beginnen.