Nagelstyliste tafel

• Marja Lindeman

Ik ben op zoek naar een nagelstyling tafel, het liefst met lamp en afzuigsysteem.

Nu zoek ik een groothandel die niet al te duur is. Wie kan mij adressen of tips geven? Alvast bedankt. Groetjes Marja

• Esther kvk

www.silentair.nl

www.nailsonly

volgens mij vallen die wel mee

Esther

• Nagelstudio Beauty By Me (KvK)

Wat ik gedaan heb: een stel tafelpoten en een (op maat gemaakt) tafelblad gekocht bij IKEA! Momenteel met een opbouw-afzuigkussen, maar inbouw staat nog wel in de planning… Ze hebben daar ook hele leuke bureaulampen die je op het blad kunt klemmen! Alles bij elkaar kostte deze tafel mij ± E. 150,00

Op mijn site kun je het resultaat bekijken onder pagina “Studio Wageningen”…

http://www.nagelstudiobbm.com

Succes!

Groetjes, Peet

• Beads-enzo

IK heb mijn nageltagel ook zelf gemaakt. Blad en poten bij de Ikea gehaald en een inbouwafzuiger bij Florence Nails gekocht. Vervolgens mijn pa lief aangekeken. Die is een middagje langsgeweest om de afzuiger in de tafel te frezen.

Groetjes Véronique

• Danielle, Bisjoe4joe

Ik heb m ook van de Ikea! Poten los gekocht, en daarop dat paarse pinda-vormige blad. Ideaal, want ik kan lekker veel spulletjes naast me kwijt door deze vorm. En dat paars is precies de kleur van mijn salonnetje, website enzo. Esther heeft dezelfde tafel in t wit en vindt m ook ideaal!

Succes!

Groetjes, Daan

• dani

Ik heb mij 2 tafels ook bij de ikea gekocht met poten 40 euro en 4 stoelen 80 euro en de lampen 2 stuks ongeveer 30 .Je ben daar super goed koop uit .TIP: zelf vervoer mee nemen want bezorgen is echt duur daar zo.roetjes dani

• Beads-enzo

Ik zie het al weer. Ikea loopt binnen met al die nagelstylisten….

Véronique

• Nagelstudio Beauty By Me (KvK)

Yep… ;-)

• helga

Ik heb ook de tafel bij ikea vandaan, ook een los blad en 4 poten, ik wil alleen nog zon armkussen met afzuiging aan gaan schaffen met de tijd.