Whaaaaahahahahahahaaaa!!!!

• Danielle, Bisjoe4joe

Sorry hoor, lig helemaal in een deuk en moet het ff met jullie delen hoor! Ik ben net boodschappies gaan doen, en wilde op de terugweg mijn zonnebril uit mijn haar pakken en opzetten toen ik wat raars voelde….. Dus ik kijk naar mijn vingers, zijn er 2 nagels finaal afgebroken! Niks van gevoeld of gemerkt, gewoon vanaf de vrije top zijn ze allebei weg, foetsie!

Nou maar wachten tot mijn bestelling van Magnetic binnen is, kan ik weer lekker zelf aan de slag want dit is toch niks joh! Wat n giller zeg…….

Groetjes, Daan

www.bisjoe4joe.nl

Slaap lekker jullie! Gek he, dat tijdsverschil…. Jullie gaan slapen, ik ga eens bedenken wat ik voor eten ga maken! Doei doei!

• jolanda

hahahahah wat de zon wel niet met doet daar he?!

eet lekker voor straks groetjes jo en ja ik ga nu maar eens naar bed! hahahahaha

• Marianne kvk

Ha die Daan,

is inmiddels je vinger (onder je nagel) genezen?

Ik ga NU naar bed. Tis hier nu 23.15uur.

Succes met je ontvangst van je Magnetic spulletjes.

gr.Marianne

• Danielle, Bisjoe4joe

Tja, heb ik toch 11 hele dagen plezier gehad van mijn nagels! YEAHHH!!! Hahaha! Wat n stunt…. Ja, die ene nagel is zo goed als genezen hoor! Daar deed ik nou juist n beetje voorzichtig mee omdat ie zo kwetsbaar was door t korte nagelbedje…. Ach ja, tis nie anders! Nog ff en ik kan zelf aan de slag…. Ik was vandaag in een hobbywinkel en die meiden herkende me nog van een paar weken terug. (Toen had ik verteld dat ik binnenkort zou starten met mijn salon hier, bla bla.) Ze vroegen gelijk of ik inmiddels al begonnen was, en dat ik maar een gil moest geven wanneer t zover was! Leuk he? Ik denk toch dat ik mijn spulletjes maar met DHL moet laten komen… Het kost n vermogen, maar op welke manier ook is het gewoon duur…. (Het zijn namelijk niet alleen mijn salon spulletjes, ook al mijn kralendozen, een fiets, een baby bedje, dat soort dingen.) Maar dan heb ik het tenminste het snelste binnen….

Groetjes, Daan