onzinnig

• Deco nagelstudio

Jullie geloven niet wat me net is gebeurd,belt m'n klant van vrijdag op (ze heeft designnagels laten zetten in verschillende kleuren) heeft ze ontslag gekregen omdat ze nagels had die niet naar de zin waren van haar baas,ze werkt in de horeca zou je denken die zijn toch wel wat gewent,niet dus.Ze mag alleen terug komen als ze toonbare??? nagels heeft.

Is dit nu niet lekker kortzichtig of ben ik gek.

Hebben jullie zoiets wel eens meegemaakt,ze was helemaal in tranen en ga vanmiddag maar een set french opzetten als dat toonbaar genoeg is!!

groetjes Morna

• dani

Zooo dit is toch niet normaal wie denk die baas wel nietwie hij of zij is.Als ik haar was zou ik andere werk zoeken met zo,n iemand kan je toch niet werken.En ik zou er gewoon werk van maken want dit is geen reden om iemand te ontslaan om dat je de kleur van de nagels niet aansta.Die meidmoet echt voor haar eigen op komen hoor.Groetjes dani

• Esther kvk

ik heb dit ook meegemaakt.

leuke speelse nagels gemaakt met nailart strepen en acrylbloemen

moest er ook af, wnat dat meisje werkte aan de receptie en haar baas vind het ordinair. moet je toch horen.

dat meisje was ook erg teleurgesteld en heb alles eraf gevijld etc.

maarja de kosten die ze had gemaakt wilde ze graag terug.

heb ik niet gedaan en gezegd dat ze bij haar baas maar een vergoeding moet vragen.

heel raar allemaal.

Esther

Bijoutifull You

• Deco nagelstudio

Ik heb haar ook een vette rekening meegegeven voor haar baas.

Ze heeft de vakbond gebeld en die ging er achter aan.Het gebeurd dus niet alleen in Zwartsluis maar ook bij van der valk zegt de vakbond.Ze heeft weer nieuwe nagels en is weer tevreden naar huis gegaan ,maar toch is het raar.

• dani

Geld terug geven?echt niet leg de rekening maar bij de baas grappige het lef hebben om je geld terug te vragen .Wat heeft de styliste er mee te maken dan dat je baas het niet bij je werk vind passen? Heb ik zeker voor janl…l zitten werken groetjes dani

• Danielle, Bisjoe4joe

Wat n stunt zeg…. Dit is echt geen gegronde reden voor ontslag hoor! Ze zou een waarschuwing kunnen krijgen, maar ontslag? Wat een mafkezen heb je toch he…. Niet te geloven!

Groetjes, Danielle

• Esther kvk

dit meisje heb ik ook naar huis gestuurd met de french manicure die onder haar artjes zat.

maar vond het zo sneu voor haar.

ik heb geen reactie meer gekregen van haar helaas en haar dus nooit meer gezien, dus of ze was pissed dat ze geen geld terugkreeg, of ze mocht het niet van haar baas.

rare mensen heb je er soms bij he.

Esther

• Joli

Beetje raar, maar in de horeca en zorg mag je echt geen “opzichtige”nagels dragen. Vinden ze onhygienisch. Is in bijna alle zaken zo, zeker als je ook in een keuken werkt met etenswaar enzo, Bij de slager en bakker mag het ook niet.

• helga

Hoi, Ja dat klopt dat je met sommige beroepen geen opzichtige nagels mag, ook in de supermarkten en slagerijen enz.

Zelf doe ik dus ook nagels, en werk ook in de zorg.

Tegen mij hebben ze nog niks gezegd hierover, dus heb ik geluk, neem ik aan.

Het is wel geen supernailart wat ik heb, maar soms wel opzichti en ze zijn ook lang, maar goed ik kan er mee werken gelukkig.

Maar ik heb ook een keer iemand gehad voor de nagels, en wat was ze blij, 3 dagen later was ze aangenomen in een broodjeszaak, en moest zij haar nagels eraf halen, wat best jammer is, want ik heb liever een broodje van iemand met verzorgde handen dan van afgeloven stompjes.(die ik zelf ook heb gehad, wat was dat lelijk, snap niet dat ik er jaren mee heb gelopen hahaha)

Groetjes Helga

• dani

Ik heb ook een klantje in de zorg en ze zat zo er mee of ze het zoude merken.Dus heb ik ze kort gehouden en naturel en mat .Ze hebben er nog niks van gemerkt ziet er super natuurlijk uit.Gr d