Hellupp

• Kim

Heb nog niet zo lang mijn diploma dus ik ben druk aan het oefenen. Alleen zit ik de laatste tijd toch klunzig te werken niet te geloven!!

Is het bij iedereen dat het met dit warme weer moeilijker werken is? Ik krijg mijn smile line er met moeite op. Eerst dacht ik dat het aan mijn kwast lag, dus heb ik een nieuwe gehaald. Volgens mij is dit niet de reden!

Ik hoop dat het goed komt want het is zonde van mijn opleiding en de tijd die ik erin steek. Het resultaat is bij mij nooit helemaal naar tevredenheid en straal dat ook uit!

Groetjes Kim

• Danielle, Bisjoe4joe

Hoi Kim!

Niet de moed laten zakken hoor, alle begin is moeilijk! Natuurlijk lijkt het in het begin allemaal moeilijk maar oefening baart kunst, echt waar! Ik ben al flink wat jaren aan t nagelen maar ben sinds kort druk aan t oefenen met 3D nailart…. Nou, ik denk als Tamara mijn creaties soms ziet valt ze onder haar stoel van t lachen! Maar het gaat steeds beter, ik leer kleiner werken, enz. Ook al komt soms de stoom uit je oren van ellende, gewoon door blijven oefenen, dat is de enige manier! Een kapster kan ook niet in 1x de nieuwste trendy kapseltjes creeren he!

Succes hoor, en vragen stellen he als t niet lukt!

Groetjes, Danielle

• Kim

Hoi Danielle!

Dank je ik ga mijn best doen! Maar kan het inderdaad met de warmte te maken hebben dat de acryl moeilijker opzetten is? Het gekke is dat het tijdens mijn opleiding eigenlijk super ging toen was ik ook echt wel tevreden maar als ik nu af en toe kijk…

Ik blijf gewoon oefenen en dan zien we wel weer verder

Groetjes Kim

• Esther kvk

inderdaad goed oefenen.

met deze warmte hardt de vloeistof van de acryl sneller uit.

zet je vloeistof in de koelkast, dan valt het wel mee.

mochten de smile-lijnen in het begin niet zo goed lukken, dan kan je het ook met een bokkenpoot mooi terugduwen en daarna met een natte penseel erlangs om het strak te trekken.

zo heb ik in het begin zitten oefenen.

succes en niet opgeven hoor!

Esther

• Kim

oh dat is inderdaad ook een idee om dat in de koelkast te zetten. Met die bokkepoot heb ik ook wel geprobeerd, maar zelfs dat wilde niet zoals ik had gehoopt.

Ik heb mijn moeder even opgetrommeld voor een nieuwe set en die ging gelukkig weer helemaal top! Dus ik heb weer hoop!!

Groetjes Kim