een paar vragen...

• Nikki

Hoi, ik heb de volgende vragen:

ik heb sinds februari 2005 acrylnagels en wanneer is het goed om een nieuwe set te doen?

Mijn nagelstyliste stopt ermee, maar zij vertelde mij dat ik ze thuis moet afweken in de aceton, kan dat geen kwaad als je dat zelf gaat doen, of is het beter om ze in een salon te laten verwijderen als je een nieuwe set moet?

Laatste vraag weet iemand een goede nagelstyliste/salon in Rotterdam?

Alvast bedankt voor jullie tips.

Groetjes Nikki

• Heavenly Cosmetics

Nikki,

Als een set goed opgezet is hoeft er geen nieuwe set op.

Je kan dan gewoon doorgaan met acryl op de natuurlijke nagel

Afweken in aceton is niet goed dit droogt de natuurlijke nagel uit.

Je kan beter naar een salon gaan, maar waarom moeten ze eraf??

Ik zit in Ridderkerk, misschien kun je een kijkje op de site nemen.

Gr Sandra, Heavenly Cosmetics

www.members.lycos.nl/sandravanosch/

• Danielle

Hoi Nikki!

Je kunt ze gewoon steeds op laten vullen hoor, je hoeft niet perse om de zoveel tijd een nieuwe set. Als je ze gewoon iedere paar weken laat opvullen heb je op een gegeven moment je eigen nagels lekker lang met een gel of acryl laagje. Ik vind t bij mezelf niet mooi mijn eigen nagels (ze gaan krullen), dus doe ik wel om de zoveel tijd een nieuwe set maar dat is maar net wat je zelf wilt, het hoeft dus niet.

Als jouw nagelstyliste ermee stopt, is het wel zo netjes als zij zelf jouw nagels verwijderd dmv. weken of vijlen. Toen ik naar het buitenland verhuisde, konden mijn klanten daar toch niets aan doen?? Het was mijn keuze om te stoppen met mijn salon! Ik heb een nieuwe nagelstyliste voor iedereen gezocht en voor de mensen die niet naar iemand anders wilden heb ik ze er afgevijlt. Ik zou in elk geval niet zelf gaan priegelen, maar het laten doen.

Op je laatste vraag heb ik geen antwoord…. Ik ken wel een goede in Den Haag: Esther! Is dit te ver? Misschien weet iemand anders een nagelstyliste dichterbij?

Succes meid!

Groetjes, Danielle

www.bisjoe4joe.nl

• Danielle

Ow Sandra! Wij waren tegelijk aan t typen! Hahaha! Had jouw reactie nog niet gezien…

• Esther kvk

Hoi Nikki,

Ik wilde dus net gaan reageren toen ik de berichten hierboven las.

Ik ben het met de dames eens, niet afweken maar indien nodig het eraf laten vijlen.

Misschien is het een idee om je nagels eens te laten bekijken door een andere styliste voordat je ze evt. eraf laat halen.

Ik had vorige week net zo'n klant als jij zeg maar.

Haar styliste stopte ermee want ze wilde kapster worden.

Daar werden alle afspraken afgebeld met de mededeling dat ze een ander moesten zoeken. Deze mevrouw komt nu dus uit 's gravenzande naar mij toe.

Ik wil er best eens naar kijken hoor als je Den Haag niet ver vindt?

Helaas heb ik geen ervaring met meiden in Rotterdam.

Het enige wat ik je kan adviseren als je toch perse in Rotterdam wil blijven….

Zoek een goede, 1 met een winkel of nette salon aan huis.

Kijk uit voor de prutsers waar je maar 25 euro hoeft te betalen.

Dit is mijn persoonlijke mening hoor, maar helaas heb ik al veel werk mogen opknappen de laatste tijd, dus probeer zoveel mogelijk te waarschuwen.

Esther

www.bijoutifullyou.nl

• icatcherz

hoi nikki,

Ik zit in Rotterdam, misschien een goed idee om anders een keertje langs te komen?

Ik kan er wel even naar kijken en waarschijnlijk kan ik ze gewoon nog opvullen voor je.

Het is zonde om zomaar een goede set te verwijderen.

Als je interesse hebt dan kan je me een mailtje sturen.

Groetjes

• Anja kvk

Hoi Nikki,

al je vragen zijn hierboen al perfect beantwooord. Een nieuwe set is helemaal niet nodig tenzij je het zelf wilt. Afweken thuis is ook helemaal niet zo simpel als vaak word gedacht plus dat je nagels er na het afweken ook echt niet mooi uitzien. De meeste nagelstylistes doen daarom ook nog een kleine manicure.

Was jou nagelstyliste toevallig Nancy ? Ik heb namelijk al een hele hoop van haar klanten aan de telefoon gehad.

Ik heb mijn salon aan huis in Rotterdam. Als je interesse hebt kun je gerust eens mailen.

Groetjes ,

Anja

• Nikki

Bedankt voor jullie tips en adviezen, ik ben van plan om als eerste een nagelstyliste bij mijn nieuwe schoonheidssalon uit te proberen. Ik zal met haar bespreken of ik ze gewoon kan laten opvullen of een nieuwe set nodig heb, mocht dat zo zijn zal ik i.i.g. niet zelf gaan experimenteren, maar het aan de styliste overlaten.

Nogmaals bedankt en groetjes van Nikki.