HELLUP wat nu

• vagile

Hallo,

Ik zit met een probleem, ik heb een cursus gehad maar ben opgelicht. Wat ik wel onder de knie heb zijn de basis dingen nagels vijlen, prepspray, kunstnagel plakken en glad vijlen en acryl en gel. Sat kan ik allemaal maar toch zit het mij niet lekker ik heb wel complimentjes gehad dat het er moi uitzag maar het voelt niet goed (begrijp je het nog).

Mijn vraag is kan iemand mij nog wat dingen leren of trainingen geven.

Of kan ik een opleiding volgen met korting dat ik alleen nog dingen wil leren waar ik niet goed in ben want doordat ik zelf er niet lekker bij voel straal ik dat ook af bij de klanten.

Of hebben jullie wel eens een bijeenkomst met de meiden ondr elkaar om tips uit te wisselen.

de laaste vraag wat vinden jullie van gravity want daar hoor ik nooit wat over.

• Beads-enzo

Ik weet dat ze bij Mey Liang opfrisdagen hebben. Ik weet alleen niet of dit voor iedereen is of dat het alleen voor eigen cursisten is.

Groetjes Véronique

• Nagelstudio Beauty By Me (KvK)

Die opfris-dagen hebben ze bij Florence Nails ook, maar dat is alleen voor eigen cursisten / oud cursisten. Die kunnen daar dus kostenloos en onbeperkt gebruik van maken… Dat zal bij Mey ook wel zo zijn!

Ik denk echt dat je met een complete cursus veel meer geholpen bent, en wat je dan al wel kon, kun je nu dan dubbel zo goed ;-) …

Succes!

Groetjes, Peet

• Esther kvk

Bij BT hebben ze elke woensdag avond trainingsavonden.

Daar gaan ze dan aan evt. problemen met jou zitten om deze beter aan te leren.

Ik zou ze even bellen met de vraag of jij hier ook terecht kunt om te oefenen.

Mag ik vragen hoe je weet of je bent opgelicht en wat je nog niet goed onder de knie hebt?

Als het niet veel is, wil ik je best nog wat tips en trucs leren hoor.

Esther

• jolanda

Hoi Vagile waarom denk je dat je bent oplgelicht?

Als ik het zo lees heb je daar toch aardig wat geleerd en de mensen vinden het ook mooi.

Is het niet een stuk onzekerheid omdat je het nu zelf moet doen?

En dat houd in veel trainenen ook zelf thuis tot jij je wat zekerder voelt.

Gewoon doorgaan en volhouden dan groeit ook je vertrouwen.

Heb je wel een soort examen gedaan voor je certificaten als je die hebt?

Groetjes jolanda

• vagile

Ik heb een dagcursus gedaan bij de groothandel ecp van het merk gravity daar heb ik heel veel geleerd.

Op internet kwam ik iemand tegen die een baan zocht in de nagelstyling omdat ze zwanger is wilde ze iemand hebben voor acryl, ik had haar verteld dat ik een beginner was en dat het mij op den duur leuk lijkt om samen met iemand te werken.

We hadden een afspraak gemaakt dat ik bij haar langs zou komen. Eenmaal bij haar aangekomen wilde ze dat ik voor haar ging werken op 1 voorwaarden dat ik bij haar wel een cursus zou volgen van het merk FN en dan een certificaat en in juli een examen. Ik vertrouwde haar voledig, ze had de spullen, had een salon gehad in oss en was bezig met verhuizen dus ik dacht dat het wel goed zat, totdat ze ik haar niet geloofde wat betreft certificaat en antwoorden die ze gaf, en vervolgens heb ik FN zelf gebeld en die vertelde mij dat zij geen J.K als distribiteur uit Harderwijk hadden dus dat was zonde van het geld. Dus geen examen en weinig tot niks les gehad. Misschien ligt het ook wel aan mezelf, te weinig zelfvertrouwen of angst want als ik een klant heb of vriendinnen dan ben ik alles totaal kwijt, hoe ik te werk moet gaan en welke volgorde. Maar wat ik gewoon wil leren is het nagelbed wat mooier glad te krijgen met gel / acryl.

Ik moet eerlijk zeggen hoe meer ik erover praat hoe onzekerder ik wordt, heb ik wel goed gedaan aan de opleiding ben ik geen prutser enz.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

• Marianne kvk

Hoi Vagile, wil je mij de naam van haar doorgeven?Misschien kan ik je verder helpen om erachter te komen wie ‘die nagelstyliste’ werkelijk is.

gr.M

• vagile

Hallo,

Ik weet wie de dame is, heb zelf al aangifte gedaan dus nu afwachten of er meer mensen aangifte hebben gedaan zodat het een zaak kan worden. Haar naam is joyce de kleijn uit harderwijk. Zij heeft mij opgelicht voor 600 euro 500 euro cursus nailart, frees (waar ze mee aan kwam was een kruidvat manicure) snelheidstraining en 100 euro examengeld.

Wat ik gewoon jammer vind is dat ik de vertrouwen in mensen ben kwijtgeraakt en ze maakt het wereledje van de nagels ten schande.

Dus hopen dat er een zaak van gemaakt wordt en wie weet krijg ik dan mijn geld terug.