Hallo, graag wil ik van jullie weten met welk merk gel en acryl jullie werken.
Ik wil overstappen van het merk wat ik nu gebruik en ik twijfel tussen: IBD, creative, magnetic en ezflow. Daarom wil ik jullie mening horen. Alvast bedankt.
Hoi!
Ik geloof dat hier een hoop Magnetic liefhebbers zitten, werk ik zelf ook mee en ben er al jaren super tevreden over. Het is gewoon een heel fijn product. Werkt gewoon lekker vind ik. Creative en Ezflow vind ik zelf minder en eerlijk gezegd ken ik IBD niet goed…. Ik ben sinds kort flink aan t oefenen met 3D nailart en daarvoor gebruik ik zowel de kleurtjes van Magnetic als van ONS. Misschien is het handig om van de merken waar je tussen twijfelt een proefpakketje aan te vragen. Het is gewoon zo persoonlijk… De een is helemaal weg van Creative, ik zweer bij Magnetic, enz.
Suc6! Groetjes, Danielle
www.bisjoe4joe.nl
Hoi
Ik gebruik voor mijn traditionele acryl: Creative ( retention en perfect powders)
De kleurtjes van de acryl gebruik ik van alle merken.Maar voorkeur gaat uit naar Ez-Flow
Gel: IBD
UV-acryl: IBD
Maar bij veel groothandels kun je een proefpakketje aanvragen, zo kun je misschien eens bekijken wat je lekker vind werken.
groetjes Yvon
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?