acryl bloemetjes

• jolanda

Hallo meiden!

Ik ben vorig jaar begonnen met opleiding manicure en daarna acryl voor beide ben inmiddels geslaagd en ben hard aan het werk en ik blijf oefenen met van als ik sta soms te kijken wat ik zelf kan met stripers en dat zonder er een curus voor gehad te hebben.

Nu zie ik regelmatig van die mooie acryl bloemetjes toppie meiden echt heel mooi!

Maar hoe doe je dat nou?

Ik zou het ook graag willen doen maar de cursussen er voor zijn vaak zo ver uit de buurt en ik ben natuurlijk nog steeds beginnend ook al word mijn agenda in een rap tempo steeds voller tot mijn verbazing.

Zou iemand het willen proberen uit te leggen?

En als je het op papier hebt staan wil ik er best wat tegen over stellen als je mij copieen zou willen sturen. Ik merk het wel ik ben overal blij mee,alvast bedankt groetjes Jo

• Joli

Zelf doe ik nog de opleiding, maar vorige week was daar iemand die het merk acryl wilde proberen. Zij maakte hiermee bloemetjes, etc. ook voor op mobieltjes en aanstekers. Haar naam was Irene en volgens mij kwam ze uit Apeldoorn of Amersfoort. Keigoed en heel erg mooi waren ze. Ze heeft het me uitgelegd en nog veel meer mooie ideeen. Je moet eerst van een bolletje acryl een plat ‘blaadje’ maken en hierna met je penseel dit steeds verder in vorm brengen. Hierna doe je het volgende blaadje.

Met 4 blaadjes vorm je dan een bloemetje. Ik ben het ook nog aan het proberen want het zag er heel simpel uit maar dat is het echt niet. Ik heb van haar een nagel gekregen, maar de vergelijking is nog ver zoek.

Als je op sommige sites de nailart ziet, is het vaak heel mooi. Doen is toch nog wel een ander vak, maar als je van iemand ideeen krijgt kan het ook simpel zijn.

Zij heeft me ook iets uitgelegd van bruidjes met het kant van hun jurk. Dat heb ik ook geprobeerd en het resultaat mag er zijn.

Veel succes verderjolanda schreef:

>

> Hallo meiden!

> Ik ben vorig jaar begonnen met opleiding manicure en daarna

> acryl voor beide ben inmiddels geslaagd en ben hard aan het

> werk en ik blijf oefenen met van als ik sta soms te kijken

> wat ik zelf kan met stripers en dat zonder er een curus voor

> gehad te hebben.

> Nu zie ik regelmatig van die mooie acryl bloemetjes toppie

> meiden echt heel mooi!

> Maar hoe doe je dat nou?

> Ik zou het ook graag willen doen maar de cursussen er voor

> zijn vaak zo ver uit de buurt en ik ben natuurlijk nog steeds

> beginnend ook al word mijn agenda in een rap tempo steeds

> voller tot mijn verbazing.

> Zou iemand het willen proberen uit te leggen?

> En als je het op papier hebt staan wil ik er best wat tegen

> over stellen als je mij copieen zou willen sturen. Ik merk

> het wel ik ben overal blij mee,alvast bedankt groetjes Jo

• Esther kvk

Jolanda, ik weet niet waar je woont, maar bij BT in Rotterdam geeft Tamara Bhagoe regelmatig workshops.

Toevallig di. 16 augustus geeft zij een workshop acrylbloemen.

Verder heb je nog Pepijn Borrel die deze workshops ook geeft.

Hij werkt tevens voor Creative en Beauty Company als ik het goed heb.

Zijn site is www.divinenails.nl

en die van Tamara Bhagoe is www.hairandnails.nl

Zij geeft zelf ook workshops in haar salon in enschede.

Hoop dat je wat aan de info hebt.

Esther

Bijoutifull You

• Team voor en door nagelstylist

Hej meid op www.nailcabana.com zie je precies hoe je 3d bloemen kan maken..

je moet dan bij step by step zijn

Groetjesss