vraag nailart/lakken van tenen

• Esther kvk

hoi meiden,

ik heb een vraag…

ik doe vaak teennagels lakken en nailart erop maken etc.

normaal ging ik gewoon op de grond zitten voor de klant en hun in de stoel.

wat ik dan deed was mn armsteun met handdoekje op de grond zetten zodat dat hun stuntje was.

maar dat ben ik zo zat.

ik zit zelf in de kreukels om die tenen mooi te maken hahaha.

dus ik zoek een oplossing.

heb het heel lang zo volgehouden maar begin nu te beseffen dat het voor mn ruggetje niet zo lekker is.

dus…. op zoek naar een goede voetenbank zodat ik er voor kan gaan zitten.

ook wil ik dan een vertselbaar stoeltje of krukje hebben.

wie heeft er leuke ideeen waar ik dit zou kunnen krijgen?

graag hoor ik ook andere ideeen van hoe jullie dit doen, ben ik wel nieusgierig voor.

ik zag laatst op een site een styliste die bij een klant de tenen deed… mijn god.

die klant zat op haar stoel met dr benen op de nageltafel.

zo kan je dat toch nooit doen? en ik zie het voor me nu met dat lekkere weer…

komt er een meid in een kort rokje, en dan zeg ik gooi je benen maar even op tafel hahahahaha NOT.

dus je begrijpt het andere suggesties zijn zeer welkom.

Esther

Bijoutifull You

• Esther kvk

hier en daar een typefoutje… sorry!!!

komt door het enthousiasme… of te lange nagels… hihi

Esther

• yvon KvK

Hoi Esther

Ik doe het met 3 dingen van…jawel Ikea

Een barkruk. een houten bedtafeltje en een plastic kinderkrukje. De klant zit op de barkruk met haar voeten op het houten bedtafeltje daaronder zit nog een plank waar ik al mijn spullen opzet. Ik leg een handdoek op het tafeltje en ik zit zelf vrij relaxed op het kinderkrukje weet je wel die met die dikke poten.

Ik trek dan mijn lamp van jawel weer Ikea die op mijn nageltafel bevestigd zit naar de voeten toe zodat ik goed licht heb.Ik vind het opo deze manier prettig werken. Misschien een tip.

groetjes Yvon

• Nagelstudio Beauty By Me (KvK)

Hai Esther,

Ik deed het voorheen met een pedicure beensteun (verstelbaar), die kun je 2e hands heel goedkoop op marktplaats kopen…

Nu heb ik een tijdje geleden een hele goedkope pedicurestoel kunnen kopen en doe ik het daarmee, maar daar moet je ook wel de ruimte voor hebben…

Echt meid, die beensteun werkt prima!!!

Succes en groetjes, Peet

• dani

Deze foto hen ik ook gezien zag er grappig uit maar niet erg fris.Ik doe het ook met een steuntje maar zodra ik een pandtje heb gevonden komt er een spa pedicure throne dat zit jij super de klant kan niet op moet alleen nog even wachten groetjes d

• Esther kvk

lieve dames,

bedankt weer voor de reacties.

zo'n throne is natuurlijk erg gaaf, maar kost een hoop geld en ik heb er ook geen plaats voor. doe nog geen cosmetische voetverzorging dus voor mij is hij ook niet nodig op dit moment.

ik ga toch maar op zoek naar een soort voetenbankje met krukje of iets dergelijks.

bedankt in ieder geval, heb weer wat ideeen gekregen.

Esther

bijoutifullyou.nl

• jolanda

Hoi Esther.

Ik doe dan echt geen voeten want ik heb een fobie voor voeten.

Maar je hebt ook van die opklapbare kleine vis krukjes voor de camping om het zo maar even te noemen is dat misschien wat?

Ik weet zi niet de hoogte maar zijn ook leuk van prijs wie weet heb je er wat aan.

Groetjes jolanda

• Christel

Hoi Esther,

Ik doe wel voeten en gebruik net waar Jolanda het over had een viskrukje en een pedicure beensteun, werkt ideaal.

Groetjes Christel