Hallo meiden,
Ik wilde even vragen of iemand ervaring heeft met de producten van Nails only (Den Haag). Graag zou ik jullie ervaringen willen weten, zowel positief als negatief. Groetzels
hoi ik ben een maandje geleden in de winkel geweest in den haag, nou zeg ik vond ze daar maar onbeschofd, te veel moeite om even met je mee te lopen, toen ik vroeg naar iets wat ik niet kon vinden en heel erg kattig. Maar de producten kunnen verder best goed zijn, dat weet ik verder niet. Als je het laat op sturen zal je verder weinig met het personeel zelf te maken hebben.
dit is verder mijn mening , misschien had ik het die dag niet getroffen met de verkoopster. misschien nog meer meiden die ervaring hebben met hun producten zelf?
Hier en daar op dit prikbord zijn er veel negatieven verhalen te vinden, maar dat gaat vooral over de service die ze geven, qua verzending en bediening. Over de producten hoor je niet veel negatieven dingen, behalve een keer met een freesapparaat wat het niet goed deed, en men dus weer een slechte service gaf. Ik vind zelf de prep erg lekker van nails only. Dat is het enige wat ik van hun gebruik.
groetjes Yvon
Hoi,
Je kunt allemaal negatief en positief via www.msn.nagelstyliste.com (zoiets)
lezen. Ik ben er ook geweest voor inf. van tafel met afzuiger. De personeel was niet zo vriendelijk. Ik moest van alles vragen stellen, zij legt niet spontaan uit wat het voor materiaal, afzuiger enz…
En ook uit mijn ervaring van service is helemaal slecht! Ze sturen niet optijd, verkeerde materiaal opgestuurd enz. Ik moest rekening betalen vooraf terwijl niet eens bezorgen, maar over 2 halve maanden pas.
Ik was niet blij mee met hun, dus ben andere gegaan. Misschien kennen jullie Mey Liang wel. Ze hebben veel beter, vind ik.
Groetjes Annet
Hoi toevallig vandaag daar gewesst.
En mijn ervaring is ook niet te best met het personeel maar vandaag was ze geloof ik in een goeie bui.
Ik kom daar alleen uit nood als ik echt snel nodig heb en en dat ik weet dat zij het hebben.
Verder koop ik daar niets want 9 van de 10 keer zijn ze echt veel duurder dan andere groothandels en je klanten kunnen daar ook zo kopen en weten dan ook precies wat het jou kost en dat gaat ze gewoon niets aan.
Ik ben helemaal gek op Florence lekker snel en gaat 9 van de 10 goed.
Groetjes Jolanda
Ik gebruik dus ook alles van Florence Nails (goede service, niet duur, goede kwaliteit en lekker dicht bij huis!), alleen de Brush-Cleaner heb ik nu toevallig eens van Nails Only, die van Florence was op en ik wilde Nails Only ook wel eens uitproberen… Ik heb er verder geen slechte ervaringen mee en het pakketje was met 2 dagen in huis…
Maar als deze op is, ga ik het weer gewoon lekker bij Florence halen hoor! ;-)
Groetjes, Peet
haal ook uit nood wat spullen bij hun en ben niet zo enthousiast erover.
op zich de spullen zijn wel redelijk, maar het personeel is super dom en heel onbeschoft.
ben er pas ook geweest en het is dat ik nu weet waar alles staat maar inderdaad ze lopen niet mee.
ik had 's ochtends gebeld of ze het konden neerzetten zodat ik het gelijk mee kon nemen.
kom ik om kwart over 5, terwijl ze om half 6 sluiten, hadden ze m'n bestelling nog niet gemaakt.
erg raar vond ik, dus ben ik het zelf maar even snel bij elkaar gaan rapen.
ben wel eens geneigd om naar nancy zelf te bellen, om te zeggen dat ze haar personeel daar is moet opvoeden, maar ik denk dat zij net zo is.
op de beurs was ze in ieder geval ook heel bot.
dus nee, ben niet zo weg van hun, de spullen zijn redelijk.
Esther
Florence nails heeft nog geen webshop maar ik heb begrepen dat ze daar wel mee bezig zijn en dat zou wel fijn zijn.
Je kan gewoon bellen voor de cataloge maar er staan geen afbeeldingen bij de producten bij sommige dingen wel wat informatie van hoe en wat.
En er staat ook niet alles in wat ze hebben dus als je wat nodig hebt en het staat er niet in even bellen en vragen ze staan je altijd vriendelijk te woord en zoeken graag iets voor je uit.
Ik hoop dat je er wat aan hebt als je nog meer vragen hebt kan mij ook altijd even mailen,groetjes Jolanda
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?