Nagelstyliste Den Helder eo.?

• Danielle, Bisjoe4joe

Hoi dames!

Ik heb vanavond mijn 1e klant gehad hier op Curacao! Yeah! Nou is ze er helemaal blij mee en wil t ook graag netjes gaan bijhouden…. Alleen, ze gaan as. maandag helaas weer definitief terug naar Nederland omdat hun uitzendperiode erop zit….

Welke nagelstyliste in Den Helder of omgeving (Schagen vond ze ook oke) heeft zin in deze gezellige klep als klant?

Ik hoor t graag!

Groetjes, Danielle

• yvon KvK

Hoi Danielle

Ik weet niet waneer ze dan voor een nabehandeling wilt komen want ik ben pas 1/2 augustus weer terug van vakantie. Maar ik geef mijn website even door zodat ze dan even op haar gemak kan kijken. En eventueel kan bellen voor een afspraak.

enne…thanks :-)

groetjes Yvon

www.4evernails.nl

• Danielle, Bisjoe4joe

Hee Yvon!

Wat goed, ik wist niet dat jij in Den Helder zat! Nou uhh…. Ik heb gister een nieuwe set opgezet dus half augustus zou wel moeten lukken hoor, ze zijn vrij kort ook namelijk. Ze zitten nu hier in een vakantie huisje tot vertrek, en ook in Nederland gaan ze eerst in een vakantie huisje tot de container met de meubeltjes ed. komt dus hebben ze voorlopig geen internet. Ik zal haar jouw telefoon nummer geven goei? Staat op de site toch? ThanX!

Groetjes, Daan

• yvon KvK

Hoi Danielle

Goed hoor!

Yvon

• Danielle, Bisjoe4joe

Heee Yvon,

Kheb nog 2 marine vrouwen voor je! Is dat goei? Ik doe volgende week hun nageltjes, ze gaan over 2 weken terug.

Groetjes, Danielle

• yvon KvK

Hoi Danielle

Goed hoor, laat ze me maar bellen. Ik zit zelf ook aardig vol maar misschien is het na de vakantie wel weer wat rustiger.

Jij gebruikt magnetic toch, kan dit samen met creative???

groetjes Yvon

• Danielle, Bisjoe4joe

Ja joh, volgens mij wel hoor! Ik heb er in elk geval nog nooit van gehoord dat 2 merken bij elkaar niet ‘pakt’. Iemand anders misschien ervaring hiermee?

Groetjes, Danielle

www.bisjoe4joe.nl

• Nagelstudio Adele

Hallo;

Ik werk nu alleen maar met creative maar voorheen met meerdere merken door elkaar, nooit problemen mee gehad. en als iemand van een ander komt met gel/acryl frase/vijl je eerst het oude produkt er zoveel mogelijk vanaf daarna gel/acryl er weer op. Dat doe ik ook met mijn eigen klanten als ze terug komen voor opvullen.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Groetjes Adele

http://www.nagelstudioadele.nl/

• yvon KvK

Oke

bedankt :-)