is het erg in trek bij jullie?
ben is erg nieuwsgierig naar.
bij mij is er best veel vraag naar.
Esther
Ik doe het ook dagelijks, heb trouwens pas geleden over mijn eigen teennagels acryl gedaan met french. Zag er geweldig uit. sun Block erover en goed voor 6 weken zomervakantie! Toen ik dit zelf op had zagen de klanten het ook en wilde iedereen het! Heb het best druk nu met de teennagels. Ook mensen die vaak geen nail art aandurven op hun gewone nagels, ik krijg ze meestal zo ver dat ze het dan op hun tenen laten maken. En de meesten willen het erna ook op hun handen. Misschien een tip voor mensen die nooit nailart nemen op de nagels. Vraag of ze het niet eens op de tenen willen proberen. meestal lukt dit wel en willen de klanten het ook op de gewone nagels!!!
Succes met nagelen allemaal!
Susanne
hoi,
ik heb ook altijd nailart op mn tenen, ben er zowat verslaafd aan.
of echt spetterend of gewoon een french manicure.
het staat zo wie zo mooier en je bent ook meer geneigd om je voeten beter te verzorgen omdat het dan nog mooier staat.
ik loop nu ook alleen nog maar op slippers en krijg van iedereen reacties.
heb van de week bij een klant zilveren glitter french gedaan en dat vond ik zo gaaf dat ik dat ook gelijk heb gedaan.
heel simpel misschien maar echt super zomers!
staat op mn site bij fotoboek.
aangezien ik het gaaf vond bij haar heb ik haar gelijk gestrikt voor een zomerse tenen foto. hahaha
zou het ook leuk vinden als je een bverichtje achterlaat in mn gastenboek.
Esther
www.bijoutifullyou.nl
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?