acryl zo zacht????

• vagile

Hallo,

Ik had gisteren mijn eerste echte klant. Ze wilde frensch manicure met acryl.

Ik het erop gedaan wilde het vijlen maar ik vijlde het gewoon weg.

Waar kan dat aan liggen, zelfs de frensch was zacht.

Gelukkig komt mijn klant volgende week weer ze gunde mij een 2e kans.

Nog een vraagje ik vind gel beter werken is daar net zoveel vraag naar als acryl? of is het gewoon verstandiger om acryl er ook bij te doen?

Vagile

• jolanda

Hoi misschien laat je de acryl niet lang genoeg uitharden?

Want als ik nagel onder het vijlen tegen kom die toch nog een beetje acryl nodig heeft ga ik eerst verder met de rest zodat hij goed kan uitharden anders vijl je het inderdaad zo weg.

In mijn omgeveing is net zo veel vraag naar gel als acryl ,ik werk alleen met acryl en dat gaat prima als je beide kan bieden is altijd goed ik zou het blijven doen hoor.

Succes met je 2de kans en oefen anders eerst nog eens voor dat zij komt.

Succes groetjes Jo

• vagile

Hoi,

Ik die de acryl al alle 10 de vingers en dan pas ga ik vijlen.

Vanavond komt mijn moeder voor acryl dus een 2e kans en volgende week moet het dan lukken.

Groet,

vagile

• Patricia V

Had ze geen koude handen toevallig?? want als ze dat wel had, hoeft niet steenkoud, maar toch, kan het kristaliseren en vijl je de acryl er zo af.

Succes met je moeder vanavond!!

groetjes

Patricia

• Josje

Hoi

Welk merk gebruik je?

er zijn wat goedkopere merken die dus bijna niet uitharden.

ja na een hele tijd wel.

maar eigelijk kan je als je klaar ben met de pink de duim al weer moeten vijlen.

een andere optie is dat je liquid niet meer goed is.

gr Josje

• yvon KvK

Misschien een stom antwoord maar gebruik je niet toevallig uv-acryl? dat heeft namelijk een lamp nodig om uit te harden.

groetjes

• vagile

Ik dacht dat het eerst uv acryl kon zijn maar dat was het niet, het was heel apart je kon het er gewoon zo aftrekken alsof het soort lijm was. Het kristaileersde ook niet dus vind het een beetje raar, maar misschien ligt het wel aan de liquid en heb ik nieuwe nodig.

• yvon KvK

Hoi

Probeer het eens met uitharden onder de lamp wie weet, en wat voor een merk gebruik je? En hoe oud is het dan?

groetjes

• Susanne in opleiding

Ik heb op mijn cursus geleerd dat witte acryl en gel 2x zolang nodig heeft om uit te harden dan clear of pink. als ik french maak met uv acryl of gel dan doe ik die 2x onder de lamp. Met traditionele acryl doe ik eerst alle nagels eerst met french en daarna clear of pink. Ik pak dan een houten bokkepootje en tik erop. net zoals bij fiberglass en dan hoor je ook of alles hard genoeg is. Als dit zo is dan begin ik dan pas met vijlen. Ik hoop dat je er wat aan hebt. veel succes!!!

Groetjes Susanne