vraagje

• Esther mv. Kylie

hoi dames… (van wat er nog niet met vakantie is)…

ik heb een vraagje.

zoals de meesten weten doe ik mee met de 3d naildesign wedstrijd van BT.

Nu is het thema tropical summer en wil ik iets van zand ook nabootsen met iets of iets van schelpjes e.d.

nu heb je dus ook die stukjes schelp die je op de nagel kan maken of in een french manicure.

als ik ze nu op de nagel zou willen gebruiken? hoe kan ik ze dan het beste vastzetten?

gewoon in de gel drukken en uitharden of blijft dat niet zitten?

en dan nog een vraagje, is het erg scherp in gebruik die schelp stukjes?

hoop op wat antwoorden.

groetjes Esther

bijoutifullyou.nl

• yvon KvK

Hoi

Ik gebruik ze inderdaad als french, ik maak een clear nagel en pak met mijn penseel dan wat schelpjes en druk die op de natte acryl. Dan zo goed mogelijk de stukjes plat proberen te leggen want het nadeel is dat de puntjes omhoog steken, en die zijn inderdaad scherp. Daarna leg ik er dan weer een laagje clear over heen. En de eventuele omhoog stekende stukjes die vijl ik later weg. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Succes!!!

• majesteit009 kvk

hi esther ik hoop dat je de foto op het prikbord ofbij de nagelforum zet want ik ben erg benieuwd hoe dat er uit ziet heb daar geen ervaring mee ik er iemand die daar een foto van heeft gr, christine

• Esther kvk

als ik heb meegedaan met de naildesign wedstrijd zal ik is proberen hier een foto te plaatsen.

heb alleen geen idee hoe, maargoed….

dat zien we dan wel.

ik ben echt helemaal enthousiast over mn ontwerp, nu hopen dat de jury er wat aan vindt hahahaha.

Esther