code van de profnail voor de beurs in utrecht in sept wie kan ik daar mee blij m

• majesteit009 kvk

hallo wie kan ik blij maken met een kortingsbon van de pronail in septvoor de beurs in utrecht, helaas ben ik dan met vakantie en vind het zonde van de bon groetjes, christinebynails

• Esther kvk

het is naams en nummer gericht dacht ik.

je moet hem nl. samen met je kvk nummer inleveren dacht ik, dus weet niet of je dat zomaar kan weggeven.

daar waren vorig jaar ook al twijfels over.

Esther

• Deco nagelstudio

hebben jullie de kortingsbon in de verpakking van de profnail gekregen? want ik heb de profnail wel gehad maar geen kortingsbon.

groetjes morna

• Esther kvk

nee in de volgende profnail, begin september zit hij erbij.

voor degenen die een kvk nummer hebben dan.

zo was dat tenminste vorige keer geregeld.

Esther

• Deco nagelstudio

o.k. bedankt . een kvknr heb ik wel dus wordt het in september weer gezellig sjoppen.

• majesteit009 kvk

nee je hoeft niet je kvk te laten zien die had ik in maart bij me alleen die beauty nr dat is de wikkel bij de profnail daar zit een boekje bij en de adres label dat is genoeg en dan bij de kassa krijg je 8,00 korting op je toegangsbewijs

• Joy

Ik wil toch ook wel graag naar die beurs, ik ontvang wel Profnail maar heb geen kvk-nummer. Tenminste niet als nagelstyliste wel voor mijn dansstudio. Kan dat ook mocht ik hem nodig hebben? Ik ben nl. nog met de opleiding bezig en voorlopig nog niet klaar. Er zijn nog zoveel dingen die ik wil weten en ik dacht daarvoor naar die beurs te kunnen. Al die spulletjes. Er is zoveel dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Vandaar ook mijn regelmatige bezoekjes hier op het prikbord. Maar als ik mijn diploma heb ga ik wel naar de kvk hoor!! Ik wil eerst goed kunnen ‘nagelen’.

Groetjes,

Lidian

• chantal bouwens

Ik zou heel graag een kortingbon willen ontvangen, dus ik hou me graag aanbevolen!

Hoe gaat e.e.a. in zijn werk?