Wat rekenen jullie voor de nailart op de tenen? Tijd en product? Of iets anders? Kunnen jullie mij adviseren wat ik kan bereken?gr>Marianne
Ik vraag voor tenen-werk dezelfde prijs als voor op de vingertjes…
Verlengen op tenen doe ik niet dus dat wordt altijd een overlay; die is bij mij 35 euro (1 kleur), 37.50 euro (french white) of 40 euro (french collor) voor Acryl. Gel ligt op alles 5 euro hoger in prijs…
Ik vind dezelfde prijs redelijk: je bent er ook dezelfde tijd aan kwijt en naar verhouding gebruik je ook dezelfde hoeveelheid materialen.
En ik ben erg voor “Keep it Simple!” ;-)
Dus weer verschillende prijzen? Nee, dan wordt het zo onoverzichtelijk…
Groetjes, Peet
Ik houd de tarieven aan voor bijvullen, werk vnl. met gel en breng het produkt zo aan dat ik niet hoef te vijlen , alleen het voorwerk moet perfect zijn, de nagelriemen kunnen op de tenen soms wat hardnekkiger zijn, met mijn frees en een heel klein bitje en zomin mogenlijk toeren ga ik heel voorzichtig langs de nagelriemen, vooral bij de kleinere teentjes…
Heel leuk en heel dankbaar werk….Veel succes
Ik doe alleen nailart met lak en stripers.
Ook de french manicure maak ik met lak.
Daaroverheen doe ik gel om het te sealen en zit het dus zeker 4 weken mooi.
Ik vraag iets meer als nailart op de handen, aangezien je aan de tenen toch meestal eerst wat voorwerk moet doen qua verzorging/pedicure.
Ik vraag 15 euro dus.
Er zijn ook meiden die acryl bloemen etc,. willen, dan gaat de prijs wel omhoog hoor, want dat is meer werk/tijd.
Esther
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?