Hallo allemaal,
Ik heb nu zelf acrylnagels maar ik wil over een paar weken bij mezelf gel erop doen.
Moet ik dan die hele acryl eraf halen of kan ik een laagje laten zitten en de gel er gewoon overheen doen?
Alvast bedankt!
Groetjes
Tuuuuurlijk kan dat meid! Ik zet zelf altijd de french op met acryl (lekker stevig, je stoot t er nooit af) en vul de rest op met gel. Dusse, gewoon lekker doen hoor!
Waar komen toch die ideeen vandaan dat gel en acryl elkaar bijt en verschillende merken niet bij elkaar kunnen enzo? Snap er nix van!
Groetjes, Daan
www.bisjoe4joe.nl
Tuuuurlijk mag je dat vragen! Hihi! Ik weet t eigenlijk niet…. Doe t al jaren zo….. Erg he? Nou ja, ik vind die French met acryl super omdat t heeeeel sterk is, je stoot niet zomaar een stukje wit af. Witte gel verkleurde bij mij ook onder de zonnebank en na n paar weken, witte acryl niet. (Dat zal inmiddels ook niet meer zo zijn denk ik?) En verder vind ik gel gewoon n heel fijn produkt, vijlt fijner dan acryl vind ik……
Jeetje, wat een stomme reden eigenlijk he? Hahaha! :-) Heb je ook niks aan! Het is maar net wat je zelf fijn vindt joh. Ik heb alle combi's gebprobeerd maar vind dit het fijnste werken. Is ook voor iedereen weer verschillend.
Ik ga nu naar de bouwmarkt hoor, tegellijm halen! Heb gister tegels gekocht en ga mijn bedrijfsnaam mozaieken voor op de buitenmuur van mijn salonnetje! Leuk he? Heb zo'n zin om open te gaan!
Groetjes, Danielle
www.bisjoe4joe.nl
Haha ja het is maar net wat je fijner vind.
Ik vind het fijne van gel dat je net zo lang kun knutselen tot het naar je zin is..
Vooral het randje haha!
En vooral witte acryl droogt snel op.
Ik heb normaal altijd kleurtjes maar als ik op vakantie ga wil ik mooie felwitte..
Staat mooi als je bruin bent haha!
Maar dat is toch mooi om te doen met witte gel.. Die is hardstikke mooi wit vind ik.
Maar leuk joh, de naam in mozaiek!
Ik ga binnenkort ook een salonnetje openen.
Ben een kamertje aan het inrichten..
Heel veel succes met je salonnetje!!
Mooie site heb je trouwens!
Heeeel mooi gedaan!
Groetjes x
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?