Bruidje

• Babs

Graag even een tip van jullie.

Ik krijg binnenkort een bruidje, ze wil voor het eerst lange nagels met witte french.

Het is maar eenmalig, doen jullie er dan gewoon acryl op of is dat RX8 misschien wat.

Wat raden jullie mij aan.

Alvast bedankt.

• Deco nagelstudio

Ik raad je aan gewoon acryl of gel te gebruiken omdat het sterker is en het moet op zo'n dag natuurlijk wel goed blijven zitten heeft ze er na de tijd ook nog wat aan en misschien bevalt het haar wel zo goed dat ze weer komt om ze op te vullen.

veel plezier.

• yvon KvK

Hoi

Ik adviseer zeker acryl. Ik heb namelijk die RX8 in de verkoop en ik kan er geen kunstnagel mee (stevig) maken. Ook gebruik ik het als extra versteviging bij de manicure (natuurlijke nagels) RX8 is leuk spul hoor maar zelf vind ik het totaal niet geschikt voor datgene waar men mee adverteerd.

groetjes Yvon

• Esther kvk

heb rx8 bij mezelf geprobeerd, maar vind het ook niks en zeker op zo'n dag moet het goed blijven zitten.

Esther

• Babs

Dat is duidelijk, bedankt.

• tamara

rx8 is ook alleen voor een paar dagen, en kan alleen gebruikt worden met een tip met een grote overlapping.(Dus niet met een witte tip) Iets transparant vijlen, en 2 of 3 laagjes eroverheen. Wil ze een witte french, dan toch gel of acryl.

tamara

www.hairandnails.nl