Hoi meiden,
Fijn dat er hier ook een prikbord voor is, ik heb er al een hoop info op kunnen vinden!
Ik ben van plan een opleiding te gaan volgen en de bedoeling is om dat bij BT te gaan doen alleen welke opleiding??????
A.s. zondag ga ik er naar toe en mag ik meedoen aan een workshop dus dan hoop ik ook al iets wijzer te worden en hoop ik ook al mijn vragen te kunnen stellen.
Laat ik eerst maar eens bij het begin beginnen; ik liep al een tijd met het idee om zo'n opleiding te gaan volgen voor acryl maar deed er verder niks mee. Tijdje terug toch maar eens gaan speuren op internet en e.e.a. gevonden maar nu ben ik gaan twijfelen of het niet veel slimmer is om toch maar meteen de nail-award of allround-cursus te gaan doen. Heb wel nog steeds zoiets van “ik wil alleen maar met acryl gaan werken” maar wie weet als ik eenmaal in die business zit dat ik toch de andere technieken ook wil leren…moeilijk moeilijk…
Qua opleiding vond ik het bedrag nog wel meevallen voor de nailaward of allround maar dat waren prijzen exclusief materiaalpakketten en van die prijzen schrok ik behoorlijk!! Dus je snapt dat de verleiding om alleen acryl te gaan doen erg verleidelijk is maarja wil mezelf hiermee niet in de vingers snijden….ow ow ow konden we allemaal maar in de toekomst kijken hè (althans…soms dan).
Ik hoop dat jullie misschien willen vertellen wat jullie motivatie was om juist DIE opleiding/cursus te gaan doen die je hebt gedaan en of je daar achteraf tevreden over was en hoop dat jullie daarmee mijn eeuwige getwijfel een stukje minder maken…
p.s. als er tips komen en jullie hebben dan nog een aantal vragen voor me (want ik heb ongetwijfeld vast niet alle benodigde info vermeld…;-) ), vraag maar raak hoor!!
Groetjes en alvast bedankt dat jullie even de tijd voor me willen nemen
Fiona