hoi,
zijn er ook nagelstyliste die in omgeving brielle zitten en die het thuis doen of naar de mensen toe gaat(wel een leuk prijsje) mijn nagelstyliste is ermee opgehouden.
AMEN!
Haha! Helemaal mee eens Es! Het bedrag dat iemand ervoor vraagt is niet zelf verzonnen door de nagelstyliste hoor! Je betaald voor haar ervaring, de kwaliteit dat ze levert EN voor de producten waar ze mee werkt. Je betaald voor een cremetje van Chanel toch ook meer dan voor eentje van de Hema?
Alle waar naar zijn centjes meis….
Groetjes, Daan
sommige (nagelstyliste) zijn zo grrrrrrr….. ik erger me groen en geel als ik weer zo,n troela met haar bodem prijzen zie .Omdat ze anders geen klanten kunnen krijgen .Waar is verlange naar kwaliteit .Ik vind het gewoon zielig. Ik zou dan liever niks verdienen dan het voor zulke …….. prijzen dan kan je er ook op slaan dat de dame zwart werkt anders kan je het niet betalen je kosten .Hee nog een goede kennis zat hier in de cafe was er een vrouwtje die deed ze voor 12,50.Ik zeg een manicure zeker nee een set nou kwam niet meer bij.Sommige zijn van de pot gevallenNiiemand met goed verstand en die in haar werk kwaliteit geloof vraag zulke prijze.Zo uit gemoppert groetjes d
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?